Mühendislik 1. sınıf okuyorum. Sevgilim 31 yaşında. Bana evlenme teklifi etti fakat etrafımdakı herkes yaşın daha çok genç , bazı şeyler basşt geliyor diyorlar. Sevgilimse hadi evlenelim işi resmiyete dökelim diyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılYani Arkadaşlar şu yaş farkına bu kadar çok takılmayın zaten bunu her zaman söylüyorum ikiniz de 18 yaşın üzerindesiniz kanun olarak zaten hiçbir sıkıntı yok Biraz da ikiniz birbirinize Eğer uyum sağlıyorsanız Arada hiçbir sıkıntı var mı yok Bence senin de onda eğer gönlün varsa gerçekten evlenmenizde bence hiçbir şekilde sıkıntı yok
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Erken değil. Çevremde ki arkadaşlarımın çoğu 18-19 yaşındayken evlendi. Sen kendini evliliğe hazır hissediyorsan reşit olduktan sonra kaç yaşında istersen o zaman evlenirsin. Ama elinde bir mesleğin yoksa zamanla pişmanlıklar başlayabilir.
Evet evlenmek için yaşı küçük değil ama evleneceğin kişinin yaşı çok büyük. Normalde yaşa takılan birisi değilim ama 21 yaş ve 31 yaş arası çok fazla. Bende 21 yaşındayım ve bizim enerjimizle ve yapmak istediğimiz şeylerle 31 yaşında olan birisinin enerjisi ve yapmak istedikleri aynı olamaz Başta uyum sağlayabilir belki ama zamanla sıkılacaktır bundan. Sen gezmek isterken o evde durmak isteyecek ve sen onunla yapmak istediğin şeyleri tek başına yapmak zorunda kalabilirsin.
Senin şu an önceliğin okulunu bitirip mesleğini eline almak olsun. Hadi onunla evlendin diyelim ve okumadın elinde mesleğinde yok. Evliliğin boyunca onun parasına muhtaç olacaksın. Kendin istediğin gibi paranı harcayamayacaksın hep onun eline bakacaksın. İleride aranızda sorunlar olup ayrılırsanız da paran olmadığı için bu sefer ailene muhtaç olacaksın ve zamanla bu seni ailene karşı kötü hissetmene sebep olacak.
Ama eline mesleğini alıp ondan sonra evlenirsen evlendiğin zaman kocana hesap vermeden kendine ve evine para harcarsın. Onda para istemek gibi bir durumun olmayacak. Yine bir ayrılık durumunda ailenin yanında değil de kendi evinde kendi paranla mutlu bir şekilde yaşayabilirsin. Bunlar çok önemli ve derin konular. Çok iyi düşünmen lazım ki ileride pişman olma. Evlenmediğin için pişman olmazsın buna emin ol ama evlendikten sonra pişman olursan işte o zaman her şey daha zor olur.
İlla onunla evleneceğim diyorsan da okulunu bitirip evlen. Zaten seni seviyorsa okulun bitene kadar bekler. Ama beklemem derse de ona yol ver gitsin. Seni birkaç yıl beklemeyen insandan hayır gelmez.
20 Yorumla
+1 yılBenim de sevdiğim kız 21 yaşında ben 26 haftaya ondan hoşlandığını soylicem. Eğer olursa seneye bu zamanlar evlenme teklifi edicem Nisan Mayıs nisam Temmuz Ağustos gibi de düğün 🤗 hem o 22 olacak biraz daha iyi olur.
Ama bizde ki mesele şu ikimizde çalışıyoruz. Okul falan yok
Ama senin var. Okulunun bitmesi lazım.
Bide bişi sorcam sana , ne kadar oldu sevgili olalı? Lütfen bana 7-8 ay deme.00 Yorumla
+1 yılAdam seni sevmiş ki evlenme teklifi etmiş. Eğer onunla evlenmeyi düşünüyorsan, geciktirmeyin derim. Okulunu yine okursun. Senin okulunu bitirmen vs derken yaşı olacak en az 35...
Sevdiğiyle hayatı kaçırmadan yaşamak isteyen birisi anladığım kadarıyla. Evlen ya da boşuna ümitlendirme adamı.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
73
Cevap
80Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayır gayet normal 18/19 değilsin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 701 cevap paylaştı. Ya simdi beni yanlis anlama ve yazdiklarimi mantik cercevesinde oku guzelim sen 20 yasundasin nerdeyse yasitiz ne guzel universite kazanmissin okuyorsun eline meslegini alacaksin ama yolun cok basindasin daha o ise yolu yarilamis 31 yasinda senden 10 yas buyuk o yolu gormus gecirmis gezmis tozmus hevesini atmis hersyi yasamjz ama sen o yola yeni cikmissin gececen tozcan evde cekirdegini citlicen onla gezerim deme ayni sey olmaz aranizda daglar kadar yas farki var askin yasi yoktur dicekler simdi bana burada askin yasi vardir kuzim dusunsene Şu an sana cinsel olarak yetecek ama ilerde o oyle olmayacak sen 30 ken. o40 birseylerden bitmiş bir amca sense daha yeni tava gelmis biri sen tam gezelim tozalim yiyelim icelim derken o evde oturalim dicek cunku yasli olacak hic dusundunmu neden senle birlikte ve hzilica evlenmek istiyo senin gozunun acilmasindan korkuyo eyer gozu acilirsa baska birini bulursin ama o zaten yasli kimi bulcak erkenden sen cocukken kafani karistirp evlenmeye calisiyor askim kuzim zaten evlencen eninde sonunda ama bekle okulun bitsin onu bekle evlilikle okul bir arada gitmez cocuk olur bisey olur gitmez bir kadin erkege minnet eylememeli okumali ve demelkki ben buyum evde siddet gorurse bile benim param var ben kendime bakabilirim diyebilmeli. O yuzden lutfen okulunu bitirmeden evlenme sen ayaklarinin ustune basan güclu birr kiz ol
Ondan sonra
Eyer illede ben bu adamla evlnicem diyosan deki sevgilime beni gercekten seviyosan okulumun bitmesini bekle de eyer beklemesse zaten sevmiyodur
Bu dediklerimi tekrar tekrar oku yanlis anlamadan seviliyosun ❤️💜31 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle katılıyorum aynılarını yaşadım evlenmek istedi okulumu beklemesini istedim 2 3 sene kadar bekle dedim beklemek istemedi. sonra ayrıldık ve 5 6 ay sonra başkasıyla evlendi. onun için hayatımı mahvedecektim az kalsın.
+1 yılSevdiğin adamın sadece mutlu anına mı denk geldin? Peki bu adam sinirlenince? Süzdün mü, bir işi ters gidince öfkesini kontrol ediyor mu? Sabretmeyi biliyor mu? Egosu var mı? Ona hata yapınca neler yapıyor, tavrı nasıl? İnşallah yanlış konuşmam ancak okul kariyerin bitebilir, bence kadınlar kendi ayakları üzerinde yürümedikçe evlenmemeli, Rusya'da da çoğu genç kadınlar bebeklerinden sonra terk ediliyor. Yarın öbür gün terk edilirseniz özellikle o acı ile yürümeyi bilmelisin. Allah en hayırlısını nasip etsin İnşallah 😊
30 Yorumla10 sene sonra da çok geç derler. Milletin ne dediğini bırak. O adamı seviyor musun? İyi günde de kötü günde de onun yanında olmak ister misin? Gerçekten güvenilir biri mi? Senin isteklerini sana verebilir? Sen onun verdikleriyle mutlu olabilir misin? Sen ona omu. İsteklerini verebilir misin? Birbirinize ömür boyu saygı duyabilir misiniz? Bunlar tamamsa geç erken yok evlen ! Bu zaman da evlenilecek insan bulunmuyor millet erken ya da genç diyor! Bu yaş meselesi değil kısmet meselesi … madem ciddi de düşünüyor sende gerçekten istiyorsan evet de …
10 Yorumla
+1 yılSen kendini evliliğe hazır hissediyorsan 21 yaş evlenmek için geç değildir ancak ben senin yerinde olsaydım, kendimi tam manasıyla gelişmiş, akli erişmiş hissetmeden evliliğe adım atmazdım. Tabi bu benim düşüncem, sen istediğini yapabilirsin
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Çok erken bir yaş daha okulun bile bitmemiş. Karşındaki insan kendisini düşünüyor burada sadece 31 olmuş evlenip çocuk yapayım hemen kafasına erişmiş 21 yaşında birini de bulunca kaçırmama kafasında. 10 yaş farkı şu an sana bir şey gelmiyor ama laylaylom dönemi evlilikte bitince çok vurursun kafanı taştan taşa.
50 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 620 cevap paylaştı. Kendini uygun görüyorsan evlenmelisin neden diye sorarsan yuva kurmak daha güzel birşeydir hayatını okuyup harap etme burada kimsenin oku ayağını sağlam yerr bas deyişine güvenmiyorum ilkokul mezunuyum okumadım çok şükür yaşıtlarım okuyorken ceplerinde 10 tl yok ben aylık 12.15 bin para getiriyorum eve bu zamanda meslek edinmek okumaktan daha iyidir okusan dahi derler okumasan bey ve usta derler. Not okumadığım için hiç pişman değilim.
10 YorumlaEvliliğin yaşi yok bence. Bana kalırsa da bu çevrenin değil daha çok senin isteğin doğrultusunda gerçekleşecek bir şey. Ama bi tavsiye olarak okulunu bitirmeden evlenmeni tavsiye etmem. Illa resmiyete dökmek istiyorsanız yüzük takılır okuldan sonra evlenirsiniz. Benim söylediklerimi sakın yanlış anlama sevgilin biraz da olsun senin üniversite de olmandan dolayı bu ilişkiyi bitireceksin diye korkuyordur ve bunun için de hemen evlenmek ve senin gibi güzel bi kızı kaçırmak istemiyordur.
10 YorumlaOkulunu bitirip evlenmeni tavsiye ederim. Evlilik her zaman güllük gülistanlık geçmiyor. Kimse boşanmak için evlenmez ama boşanmak zorunda kalırsan olurda bir gün en azından ayaklarını yere basabilirsin. Arkamda kimsem yok diyip bazı şeylere (aldatılmak, psikolojik ve fiziksel şiddet gibi) katlanmak zorunda kalmazsın. Naçizane tavsiyem budur. Bir de 26 yaşında evlenirken bile hala evlilik için küçük olduğumu düşünüyordum. Bence 21 yaş daha bebeklik 😂 hayatını biraz daha yaşa. Evlilik iki kişinin paylaştığı büyük bir sorumluluk.
10 Yorumla
+1 yılAçıkçası yaşının evlilik için hala genç olduğunu düşünüyorum. Sana tavsiyem kendi ayaklarının üzerinde tam olarak durmadan evlilik gibi ciddi meselelere girişmemen daha iyi olur. Yaş farkı tabiki olabilir yinede senden 10 yaş büyük bir insanın bakış açısı ve olgunluğu ile senin hayata bakış açın arasında illaki fark olacaktır eğer üstesinden gelirim diyorsan önünde herhangi bir engel yok. Bence olmaz o ayrı mesele ama senin bileceğin iş sonuçta ömrünü geçireceğin kişiyi sen seçeceksin.
10 Yorumla
+1 yılMerhaba,
10 yaş ara olması ilişkide büyük bir probleme yol açacaktır. Sürekli bir güç problemi olacaktır ve senden daha büyük olduğu için kendisi fazlasıyla dominant olmak isteyecektir.
Hayatın farklı dönemindesiniz. Sen daha gençliğini yaşıyorsun, daha eğitim görüyorsun, gezme tozma hayallerin vardır. O ise hemen evlenip çocuk sahibi olmak isteyecektir. Eğer evliliğe evet dersen, evlendikten sonra derhal çocuk isteyecektir ve senin yaşın ve hayat durumun pek buna müsait olmayacaktır. Daha eğitimini bitirmen gerekiyor ve tabikide yuva kurmadan yapmak istediğin şeylerde vardır.
Bence saygılı bir şekilde evlilik teklifini reddetmelisin ve durumu anlatmalısın. Eğer anlamayı bilmezse o zaman ayrılırsın.
Saygılılar,
RengarenkAdam24310 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgilin bir çok şeyi oturtup hayatında düzenini kurup evliliği seçer tabi. Bencil biri ancak okulunu daha bitirmemiş manen ve madden hayata karşı hayatın çok kıyısından bakan birine evlenelim der. Seni seviyor mu hiçte bile. O kendini kendi mutluluğunu düşünüyor
31 Yorumla- +1 yıl
Aynen
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen daha bisey yasamamissin bir seylere doymamissin. Onun icin hazir hissetme olmus olabilir ama sen daha cok gencsin, daha cok insan taniyacak daha cok gezeceksin. Ayril demiyorum elbette Ama evlilik icin Cok erken. Sonradan icinde kalanlar seni rahatsiz Eder.
20 Yorumla
+1 yılBana göre de erken. Bu çocuk kalıcı mı gidici mi? Bu yarın bir gün seni yarı yolda bıraktığında sen ayakta kalabilir misin? Önce buna bak. Kadın veya erkek farketmez. Eğer biri gittikden sonra ayakta duracak gücünüz yoksa bu işlere girmeyin
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOkul bitmeden evlenme bazı arkadaşlara katılıyorum yaş farkı da çok fazla ama tabi erkeklere göre hava hoş 10yaş büyük bir kadınla evlenirler mi acaba? Tek seçenek o değil ki önündeki zamanla onun herşeyi sönecek kaybolacak görüntüsü birçok özelliği seni memnun etmeyecek ama tabi sen bilirsin bu kişi hakkındaki fikrine karışmak gibi olmasın.
01 Yorumla- +1 yıl
herseyı sonecek cok kötusun ya neden sonsun 30 da
- Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı.
+1 yılKabul etme. Denk olamazsınız. Kendisi evlenmek istiyor diye bu yaşta seni evlenmeye zorlayamaz. Sen gezmek isteyecekken o evde yatıp dinlenmek isteyecek. Yaşıtlarınla takıl. Çok daha eğlenirsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de
Sen seviyorsan ve istiyorsan oda gerçekten istediğine inanıyorsan ve seviyorsa soğrumluluğu da kaldıracaksa da hayır deme ailene de ikna ettir
Ben 22 yaşımdayım nişanlım da 33 mesela ve okumum da devem ediyorum111 Yorumla- +1 yıl
Ne şanslı adamlar var ya şu hayatta
- +1 yıl
Aklı başında duygusal birisin. Daha ne olsun. Koreli hayranisin sanırım birde
- +1 yıl
Arkadaşım olmani cidden çok isterdim
- +1 yıl
Canin sağolsun
- +1 yıl
Masallah Allah bozmasın inşallah evlenirsin mutlu olursun da yanlış anlama kimseye mesaj atma hevesinde değilim de profilinde yazdığın şey pozitif ayrımcılık değil mi erkekler mesaj atmasın gibi cinsiyetçi yaklaşım hiç hoş değil nişanlı olduğundan dolayı ise bu durum sana Absürt mesaj atan olursa engellersin ama direk cinsiyetçi yaklaşımlara her ne olursa olsun karşı biriyim söz konusu erkeklerin yaklaşımı ise hani Absürt mesaj atanların fazlalığı ise Absürt mesaj atanı cevaplanmayan daha etik olacaktır bu benim şahsi düşüncem yinede sen bilirsin tabi
- +1 yıl
Her ne kadar pozitif ayrımcılık demesenizde arkadaslar toplum içinde bu tür söylemler bile iç savaşı tetikler zaten şu an erkekler kadınlara kadınlar erkeklere düşman bir ülke iç savaş ile çok kolay bölünür bunlara hiçbir şekilde fırsat vermemek gerekir
sen kendini hazir hissediyorsan ben bu adamla mutlu olurum bir ömür geçiririm birbirimizi dinleriz anlariz diyorsan evlen. sen Herkese bakma.. bazen insanlar kendi mutsuzluklarini istemeden başkasina katip negatif olabiliyor..
00 YorumlaSeni bilmem ama bence tam bir batış 21 çok küçük aşırı genç ve hayatının çok baharındasın yeni hayat yeni fırsatlar yeni insanlar seçimlerini ileriye dönük yapmalısın bence ama seviyorsan ve seni mutlu edeceğine canı gönülden inanıyorsan mutluluklar dileriz:)
10 Yorumla31 yaşında biriyle evlenecek ne buldun? Adada on yaş var. Sen aşırı gençsin. Onu geçtim adam bi de evlenmek istiyor. Çok garip…
20 Yorumla
+1 yılAceleci davranıyor bulmuş senin gibi çıtırı sana ciddi söylüyorum 2 tane arkadaşım var yaş farkları birinin 9 birinin 10 yaş bana anlattıklarını bi dinlesen benden aklın şaşar sakın yapma öyle bişey
00 Yorumla
+1 yılBen evlendiğimde 21 yaşındaydım hiç de erken değil kim ne dediyse halt etmiştir.. ha biz artık bosandik ama bunun yaşla alakası yok şahsiyetle kisilikle alakası var
00 Yorumla
+1 yılİnsanlrın söyledikleri senin için önemli olmamalı eğer kendi evliliğe hazır hissediyorsan evlen Ama şöyle bir durum var ki üniversite okurken evlenmek ayrı bir zor belli başlı sorunlar olacak.
00 YorumlaErken bi yas değil hayatının baharındasin diyenlere de kulak asma evlilik doğru kişiyleyse eğer çok güzeldir baharına renk katmis olursun evet sorumlulukların olur ama eşin anlayisliysa beraber yürütursunuz evlenince de gezilir eğlenilir hayat yaşanır tej kişiye ait olmak çok güzel bi his başkasıyla gezecene hayatını paylaştığın adamla Gez daha keyifli olur şimdiden mutluluklar ❤️
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılEğer henüz okul okuyorsan erken olduğuna emin olabilirsin tabiki o da kendince haklı yani daha okulun başındasın sen de ama sen kendini sağlama almalısın.
00 Yorumla
+1 yılBu konuda kimseyi dinleme derim çünkü hiç kimse objektif bir şekilde yorum yapmıyor ikiniz nasıl uygun görüyorsanız nasıl mutlu olacaksanız o şekilde davranın
00 YorumlaSakın okulunu bitirmeden evlenme.
Yaşın çok genç.
30 evlenmek için ideal.
Okulu bitir mesleğine başka evlilik sonra.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoğru insansa evlen sanki 30 yaşında evlenince farklı oluyor daha zor oluyor hemde, ayrıca hemen evlenmek isteyince doğru kişi olmayabiliyo o an için… millet evlenemiyor kısacası… eğer şanslıysan erkenden buluyorsun ömürlük eşini
10 Yorumla
+1 yılGeç bile erkek için bence sen bitirene kadar 25 diyelim devlete atama süreci peki veya iş arama süreci 1 sene 36 olacak o sen 26
00 Yorumla
+1 yılOkulun bitince kabul edebilirsin belki. kariyerin aşkın önünde olmalı. Cünku aşk seni yarı yolda bırakır ama kariyer asla...
01 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı. Ceren
+1 yılÖnce okul var, bitirip işe girmeden bunu soruyor olman ailene karşı terbiyesizlik yapmaktır. Kendini geçtim zaten
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 571 cevap paylaştı. Seneye bebek buyutmek sana gore birseyse evlen. okulu zaten unut. bu ikisini bil yeter karar senin. istersen 41 hatta 51 yasinda bul.
10 YorumlaBana göre erken minimum 25 ya da 26
Lakin senin kararın10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 622 cevap paylaştı. En guzel zamanların gez toz yaşa bir adamla evlenip kısıtlanicaksın artı sorumluluklar 🙄
10 Yorumla
+1 yılBirlikte yaşa 3 sene sonra evlenirsin, evlilik ağır sorumluluk
10 Yorumla
+1 yılÇok erken ve okulun var en azından bi 3.-4. sınıf ol öyle düşün. Aranızdaki yaş farkı da baya fazla.
10 YorumlaAradaki yaş farkı normal ama 21 yaş bence evlilik için erken.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılOkulunuzu bitirin, mesleğinizi elinize alın ve 25 yaşınızı doldurun derim...
00 Yorumla
+1 yılYerinde olsam mezun olduktan sonra evlenirim sonra çok pişman olursun
00 YorumlaOkulunu bitirmeden böyle bir şey kalkışma bence..
00 Yorumla
+1 yılokulunu bitirmeden evlenme bence
evlilik ve okul zor00 YorumlaDüğün tarihini söyle canım sıkkın gelir oynarım belki düzelir
00 YorumlaEvden bakkala çıkamayan çılgın bakirenin hayal dünyası
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılTeklif eden kişi, evlendikten sonra size maddi olarak arka çıkacak mı?
00 Yorumla
+1 yılEvlilikle okul sanıldığı kadar kolay yürümüyor, iyi düşün iyi karar ver.
00 YorumlaEvlilik için erken değil evlenin sen yine oku bitir okulunu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
+1 yıldeğil de bence kabul eder ve süreci 1 yıl 2 yıl bekletir
00 Yorumla 21 yaşında evlenilebilir tabii ki ama okurken evlenmek doğru değil bence.
00 Yorumla
+1 yılBaskalarinna bakma. Sen istiyormusun evlenmeyi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılOkulunu bitir mesleğini eline al öyle evlen derim ben şahsen
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılEe seviyorsa madem en azından emeğini düşünsün ve okulunu bitirmeni beklesin hiç olmazsa.
00 Yorumla Elalem degil senin kendi düşüncen olsun onlar yasamicak sen yasacaksin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLutfen meslegini eline al oyle evlen. Yeminle o kadar pisman oluyor ki insan sonra.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO evlilik için olgunlaşmış ama senin yaşın daha çok genç ustelik okuyorsun
Hem okul hem ev nasıl çekip cevireceksin ki.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılErken, üniversiteyi bitir ondan sonra evlenmeyi düşün
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Açıkçasını söyleyeyim 21 yaşında bir kadınla evlenmem. Arada neredeyse uçurum var.
09 Yorumla- +1 yıl
10 yaş daha ne olsun
- +1 yıl
ya orası öyle 10 yaş bence de fazla ama erkek büyük olduğu için sorun olmaz, kadınların en çok arzulandığı talep gördüğü yaşları zaten 20-25 arası. bu kız yaşlandıkça daha çekici olmicak sonuçta zaten seçilirse şu yaşlarda seçilir ve yaşıt biriyle ilişki yaşamak şu açıdan zor sürekli beni oyalıyor mu ne zaman evliliğe konu gelcek diye yıllar bekliyorsun. bu hazır evliliği sunan birini bulmuş, bu nadir bi şey
- +1 yıl
@you4myselfcontrol dostum kız daha eğitiminin başında ve çoğu erkek basarılı ayakları üzerinde duran güçlü kadın istemez. Artık hayat 30 lu yaşlarda tam manasıyla başlıyor bana göre. Hala üniversite eğitimi alıp üniversal yani dünya vatandaşı gibi değilde kendi yöresinde takılı kalmış insanları anlamıyorum
- +1 yıl
kimse 30 yaşında bi kadını istemiyor ama. kadınlara hem mezun olmadan evlenme diyorlar hem de 30 olmadan evlen. 25-30 arası bulduğumuzu hadi hemen evlenelim diye darlamaya varıyor iş
- +1 yıl
emin ol teoride lafta böyle ama gerçekte 30 yaşında olan kadını değil 20li yaşlarındaki kadını tercih ediyorlar evlilik için. adam ilk evliliğini yapacaksa genç istiyor ya da 30 olsa bile 20li yaşlarını o adama yaşatmış olmalı. 30a gelip sıfırdan biriyle tanışanları genelde 2. evliliğini yapan çocuklu adamlar tercih ediyor
- +1 yıl
@you4myselfcontrol erkek için harika bir şey bu
Gizli Üye(18-24)+1 yılKendini evliliğe hazır hissetmiyorsan 30 yaş bile erken ama hazır hissediyorsan yaşın bi öneminin olduğunu düşünmüyorum tabiki 20 yaşlardan sonra
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni kapaklamaya çalışıyor, daha okulun var, o evde kalmış sen daha çıtırsın ondan.
Yok mı kızım sizin fakülteden yumurta gibi çocuklar?04 Yorumla- +1 yıl
Yahu bi kere de bi olumlu konuşsanıza
- +1 yıl
kıskanmayın bence, kız yaşıtını bulacak da ne olacak, adam 40 yaşına geldiğinde kariyerinin zirvesinde kadınsa 40 yaşında çökmüş. ayrıca erkeklerin evde kalma gibi bi durumu yok. istediği yaşta evlenip çocuk sahibi olavbilir ama kadının doğurgan olduğu yaşlar 20li yaşlardır
- +1 yıl
yumurtacı senı
Cevap sahibi+1 yılKıskanmıyorum ben evimi barkımı kurdum sadece tecrübemle konuşuyorum. Kafa yapısını kendinden büyük birine uydurmak zordur kim ne derse desin
Gizli Üye(30-35)+1 yılErken. Emeklemeden yürümek, yürümeden koşmak... İlkokula gitmeden liseye başlamak gibi. Gerek var mı?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Adamı her konuda doyurabilecegini aklın kesiyor sa evlen Bi an önce ama zamanla alışır doyururum dersen bulaşmasın adam sokaga düşer
00 Yorumla- Devamını Gör (93)
Devamını Gör(138)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim 31 yaşında, bana evlenme teklifi etti. 21 yaş evlenmek için erken mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer