Bugun sevgilimle tartstik ve eski sevgilisinin konusu açtı oda yapıcı biriymiş?

Ortada çok büyük bir şey yoktu ama hataların ya da söylediği sozller ona çok normal geliyor kirildigimi dile getirme rağmen düzeltmeye çalışmayın daha üzerine beni haksız gördü gerçekten haklıyım ve asla ego yarışı falan değil hakszsam özür diler gönül almayı bilirim resmen ayrılma aşamasında eski kız arkdasim aklıma geldi o senden daha yapiciydi en büyük sorunları bile hallederdi dedi bende onunla sana mutluluklar dedim ayrıldım. Sizce haksız mıyım beb

Bugun sevgilimle tartstik ve eski sevgilisinin konusu açtı oda yapıcı biriymiş?
Cevapla