Sevgilime güvenip istanbuldan adanaya bilet aldım şimdide gelme diyor, yaptığı ne sizce? ?

uzak mesafe ilişikisi bizimkisi.

2 aydır konuşuyoruz işte. Ben onu görmek için İstanbul'dan Adana'ya bilet aldım o da bir şey demedi, gelince şunu yaparız bunu yaparız gezer tozarız diye konuştuk günlerce ama şimdi gelme diyor. İban at bilet parasını verim diyor. Yaptığı kk.. hpeelik değil mi?

ben ona güvendim de bilmediğim memlekete bilet aldım, kalacağım otelin parasını dahi ödemiştim ya. Bu nasıl insanlık. cidden kızlardan nefret ettim ya

Sevgilime güvenip istanbuldan adanaya bilet aldım şimdide gelme diyor, yaptığı ne sizce? ?
Cevapla