Sevgilime güvenip istanbuldan adanaya bilet aldım şimdide gelme diyor, yaptığı ne sizce?

uzak mesafe ilişikisi bizimkisi.

2 aydır konuşuyoruz işte. Ben onu görmek için istanbuldan adanaya bilet aldım o da bir şey demedi, gelince şunu yaparız bunu yaparız gezer tozarız diye konuştuk günlerce ama şimdi gelme diyor. İban at bilet parasını verim diyor. Yaptığı kk.. hpeelik değil mi?

Sevgilime güvenip istanbuldan adanaya bilet aldım şimdide gelme diyor, yaptığı ne sizce?
Cevapla