Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi ben ona dekolteli resim attim ama daha fazlasıni istedi atmadim diyede soguk davrandi bende buna kırıldım yazmadım oda yazmadi 1 hafta sonra yazdım. Boyle soyledi veda ettim bende çok kırıcı değil mi resim atmadim diye soğuk davranması sonra birde be ozur diledim yine buyuttu uzatti bende sildim her yerden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet aferin sana tabiki iyi yapmissin. Sacma konusmus hem kaybetmek istemem hem ortak noktamiz yok. Istemeyen kaybetmez.
ortak nokta bulur seven bahaneler aramaz ki
Aynen oyle
Sevişmek istiyorum seninle ama nasıl diyeceğimi bilmiyorum demek
Yaptığı çok kırıcı değil mi ben mi buytuşum
Hayır büyütmüyorsun sevilmek istiyorsun ama o sadece seks istiyor onu kirmadigin halde dekolteli fotoğraf atiyon bence hayır gelmez
Ağlaya ağlaya veda ettim valla iyi mi yaptim kotumu bilmem oda veda etti gitme de demedi başkasina demiş ama kendi anlatmisti nereli oldugunu bile ilmedigi bir kizi sevmis internetten demekki sevebiliyor beni sevmedi
boş ver sen bana yaz
Libidomun yuksekligine gore , lazim oldukca arayacagim... demis alenen
Ağpaya aglaya veda ettim hergun hzulecegime bir gun uzuleyim dedim
Cokta manntikli degil su an ki halin
Neden ki
Neden mi , bencr cok guzel bi hatunsun karsindaki de bunun farkinda ve uckuruna duskun. Evlenecek halde de degil ama bud sekilde sana da sahip olmak istemis gbi geldi bana, kimsenin gunahini almayayim da sjsj
Benim hayatımda ne reel ne sanal ondan baska bri olmadı. kimseyle oyle yakin olmadım ondanda hoslandim anlamamasi imkansiz bunu ama o en hoslandiktan sonra cok degisti ilk basta ayni seyleri kendide yapiyordu ben yapinca yapma gerek yok dedi faaln. İlk tanıstıgimizda 5 dk gec yazsa acıklardi sunu yaptim yazamadim diye ben bunu yapinca kizdi bana hep bir bahane aradı. Yani guzelim yalan yok ama oda iyi br insandı ya evlenmek istemeyedebilir bu hakkı ama yalan soylemesini affedemiyorum durustce istemedim deseydi canim boyle yanmazdı
Sen biraz hayal kurmussun maalesef ve senden istedigini baskasindan daha hizli bir sure de bulmus , net..
Başka biri olduğuna eminim zaten. Biz farklıyiz ortak nokta bulamiyoruz falan dedi. Ama ortsda bir sey yoktu ufak seyleri buyuttu. bahane aradı durdu yani. Başka biri varmıstır çapkın biri benimle sadece aksam konusuyordu ama once aksam uzeride konusurduk. Mesela ben neden yazmiyorsun diye sormadigim halde iste sabah uyuyorum aileme zaman harciyorum aksam sana derdi ama ben sormuyordum bile musait degilsen yazma sorun degil derdim asla baski falan yapmadim ama yinede oyle soylerdi. Haklisin baskasi vardi bencede eminim hatta buna
Iki sey sorcam
1) ona da bana gec yazdigin gibi gec mi yaziyordun
2) sadece aksam konusuyoruz dedigin icin soruyorum ; konu genelde seks miydi?
Hayır geç yazmazdım. Aksam konusmuyorduk aslında o gece uyumuyordu gunduz gec uyanirdi uyaninda yazardi 4 de falan ben erken uyurdum ona gore yani 2 de falan. onunla konusucam diye uyumayayim diye yuzumu yikardim defalarca 2 de yatardim 6 da kalkardim dusun. Ve cok yogundu okulum odevler dersler. Senin bildirim gelmemis gormemisim ve bir soru daha sordum
Konu her seydi her seyi konusurduk sadece seks degil ya 2 kez oyle konustuk sadece. ve oyle konustuktan sonra aramiz bozuldu zaten. Simdi onxe aramiz biraz soguk olmustu sonra konustuk iyi oldu 2. konusmada kotu oldu iste resim atmadim doye soguk davrandi bend ekirildim buna
Dekolteli resim atmissan artik seni arzulamistir o... istedgni vermezsen kacsr. Biz erkrkler boyleyiz msslesef. Ksc yasindssin sen
İlk basta her seyi konusurduk sonra o ne soylesem batti elestirdi. Anlamadim son zamanlarda hep beni elestirirdi. Ilk tanistigimizda kalbinin guzel yani insani cekiyor demisti sesi guzeldi her gece sarki soylerdi konusurduk her gun sarki soylerdi bana
Kac yasindasin sen , ona gore yorumumu ileteyim
24
Yani acik konusayim cocuk degilsin. Attigin foto bence onu tshrik etti , fazlasini gormek istedi vermeyincr ugrasmak istrmedi
Bak az once bir soru soru sordum kiz tanidigim kisi o galiba demis. sonra kim dedim o mu dedim ismini soyledim silmis yorumumu
Birine hiç beklemiyorken veda ettim ne düşunmuştür? ↗
Ohaa ciddi misin sen
Baksana su soruya o kiz taniyormus onu o mu dedim silmis yorumu demekki o yani. Evet ugrasmak istemedi cunku zaten baskasi var ondan
Ee yani oyle gorunuyor
Ben seni merak ettim bak simdi , 24 yasinda nasiil boyle sanal ortsmda dalgaya dusersin
Birde bu yurt disina gidecekti dil okuluna falan gidecekti
Onlar yalandir beee sjsjsj
Sanal evet ama hoslandım sonucta insan ki robot değil konusmasi sesi tavrı iyi birine benziyordu. Onunla konusmakda iyi geliyordu. Ciddengideekti yurt disina bayadir arastiriyordu arastirmista bana soylememis son dk ogrendim gibi oldu. Bir gun hayalini sormustum hayalim yok falan dedi sonra iste o seyi soyledi yurt disini. Baktin mi diger soryya o kiz taniyor onu kimse yorumu sildi ismini soyleyince
Sen asik olmussun ona... benim bi dikkatimi cektin sen, merak ettim tsnimak istedim seni ama senin aklin onda kalms
Ben hiç aglamam ve ona veda ederken çok ağladım oyle ağladim ki hayatimda ilk defa oyle agladim sanki biri ölmüs gibi ağladım
niye boyle yapti anlamiyorum naptim kj ona deseydi istemiyoru. diye uzulmezdim
ona uzuluyorum
Nasil yaa benimde bunu aklim almiyor , arkadss hic mi sevgilin olmadi hic mi asik olmadin sen bu yasina kadsar
Cok sacma bi sekilde asik olmussun senin ya acil sevismen lazim ya da boyle ucmak gibi radikal bir aksiyon yasaman lazm sjsj
Olmadim belkide ondan 😂
sevgilimde olmadi ben istemedim ama
Oha , cidden mi
senxe amacı neydi onun
Guzel bir hatunsan sevismek , degilsen ya da uzak sehirlerdryseniz para da olabilir. Bilemedim
bosverdim zaten sadece eden bunu yapti anlamadim
Su an da cok yogunsun mesela , 15 dk ds bir yazoyorsun. Bunuds hic bir erkek sevmez. Ilgi dagilsin ya ds bolunsun istemez
Guzelim. Ilk gordugunde zaten dibi dusmustu karakteirmide cok begenmisti sonra birden elestirmeye basladi ama her seyi ortada bir sey yokken elestiriyordu . Ben ondan parw istemedim ki aslada paragoz bir insan degilim olmamda biliyor bunu
Sen degil, o senden ya seks ya para beklentisine girmis olabilir dedim
yok benden para almaz oyle biri degil.
Ona boyle degildim
Sen cok yogunsun , ben oyalamagayim seni. Kolay gelsin
Tesekkur ederim. dinledin beni sağ ol
Aynen konuşmayalım demek
Ağlaya aģlaya veda ettim
Yalnız kalmamak icin bahane
Nasıl yani
Yakın olmak istemiyorsa hiç olmasın 🌝
bencede
Yani seks istiyor sende
Uzak mesafe ama
O zaman gelir yapar ve resim ister yakinda
Veda ettim ona konusmayalim dedim. kirdi beni o davranisi cunku
Kesinlikle taviz verme biseyde atma ona
Ağlayarak veda ettim oda beklemiyordu. ya ondan hoslandigimi anlayinca cok degisti cok sonra bende uzuldum veda ettim ağlasamda oyle yani uzuluyorum ama affedemem ki afda dilemedi zaten
boş ver adam senle egleniyor
sildim her yerden konusmuyoruz artık. Bencede eglenmis hic sevmemis
azonxe bir soru sordum orada bir kiz yazmis ben bunu biliyorum diye bende ismini souledim y mi soyledi sana bunu dedim silmis yrumu demekki o soylemis yani
Bak işte kaç kişiyle konuşuyor Allah bilir
Ben ona veda ettim numarssida sildim o. silmemis silmeyince aklima geldi bakmistim arkadasimdan
Yae boş ver onu
Boşverdim ama üzuluyorum elimde değil ki niye böyle yapti anlamadim
Ya kızım iste cinsel şeyler bekliyor anladın mi
ama uzaktık ki baska sehirde ben baska