Erkek arkadasım bunu söylüyor
beni üzmek istemiyormuş
Ayrılmayı mı düşünüyordur?
böyle imalarda bulunuyor sanki
beni üzmek istemiyormuş
Ayrılmayı mı düşünüyordur?
böyle imalarda bulunuyor sanki
Ayrılmayı düşünüyordur. Bir de kendisini hazır hissetmiyordur. Sizin kadar dürüst olamayacağına inanıyor. Muhtemelen birşeyi gizliyor , söyleyemediği bir özelliği var. Sizin sevginizin karşılık verememekten korkuyordur.
Gitsin ya üzülmem merak etmesin
İki yüz verince şımarıyorlar
Hayır kendine güvenmiyorsan benle ilgili gelecek umudun yoksa girmezsin hayatıma zaten üzmezsin böylece
Sanki ben gittim açıldım bu adama ya
Buda lütfedip benle çıktı
Yazan sensin gelen sensin ya
Böyle beylik laflara gerek yok
Saçmalıyor insanlar artık
Evet bıktım bu tip erkeklerden
Millette ne ego var ya
Seni uzmek demis ya gururunla oynamak istemez sevgili olmayalim maabinda
Kendi peşime takıldı şaka gibi
Kendi başlattı ilişkiyi
Koştu peşimdeb
Bende etkilendim zamanla
Bıraktım gitsin
Egoya bak
Az değer verdik sanki aşkından öldük ya
Evlenmez ki
Evlenicek adam böyle konuşur mu
Aynısı bana yapıldı peşimden koştu aşık etti yüz verdim gtü kalktı vicdan azabı yapmak istemiyo ipler onda heran gidecek
Evet hep böyle oluyor
O götleri hep ben kaldırdım zaten
Neyse benim için endişelenmesine gerek yok
Genciz güzeliz buluruz zaten
Dramatikleştirmrye gerek yok
Yokta sorun bnde mi anlamadım
Sorun kimsede değil
Erkekler kız görünce hemen atlıyor da sıkıntıno
Sonradanda sıkılıyorlar
Böyle böyle bulcaz eşimizi yapıcak birsey yok
Prensi bulmak için bir kaç kurbağa öpücez..
Kac yasındasın
30 yaşındayım
Açıkcası gidenler pek umrumda değil
Giden gider ya
Çok da takma bence hayat kısa
Hayat kısa ve mutluluk orda saklı gibi geliyo bana ama senin için farketmiyorsa iyi o yönden
Ya ben takmamayı öğrendim
Belkide o kaybetti o düşünsün
Yaşı 35flndr daha ne arıyo sanki anlamıyorum
Adam 43 yaşında:)))
Belasını arıyordur bence ve umarım bulur
Torunu olcak yasta nerdeyse cocuk yapsın onu buyutsun vs bu insanlr cok degsk cddn
Ona göre daha o genç
Daha yaşanıcak şeyleri var
Ay aptal ya defolsun
Valla nefret ettim
Evlenıcegı zmn 20yaşında arar kendisi dünya yakışıklısı
Evet
Bulsun gitsin yarı yaşındakiler ona benim verdiğim değeri vericek mi görsün
Davranıslarına görede değişir bunu hiçbirşey olmadan direkmi diyor 😮
Durup dururken söyledi
Neyse ya sıktı bu adam
Cevap
5Cevap
Evet, benden bir poh olmaz, üzerim seni diyor olabilir
Valla bence ayrılmayı düşünüyor. Hatta uygulamaya da gecmistir
Demek öyle hiç öyle düşünmemiştim
Evet ayrılmak istiyo klasik laflar
Klasik erkek sözü ayrılık çanları çalıyor
Evet
Kokuşmuş bir cümle
Üzmek istemiyor dur bence
Gidince üzer ama bunu biliyor
Haja klasik erkek sozu
Ayrılcak
Evet
ayrılmayı düşünmüş bile
Aynen
Ya egoya bak ya
Belki kendi üzülcek
Peşime takılan oydu
Triplere bak
Saçmalıyor😏
Birşeyler yasadiniz mi
üzülme
ayrılmaak istiyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar