25 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, olmaması ne gibi eksiklik yaratır hayatımda?

Hiç sevgilim olmadı teklif eden hayatımda toplamda 3 kişi felan olmuştur onlarda bayağı öncedendi.(15 17 yaşlarında felan ) Bunu söyledigimde çok şaşırıyorlar nasıl olmadı diye ama olmadı işte ne yapabilirimki çok sosyal biri değilim üniversiteye gidiyorum ama orada da çıkmadı biri karşıma. Sonra dedimki ben beğendigim birine açılayım ama o da o kadar kaba biri çıktı ki bana cok kötü davrandı o yüzden onunla da olmadı. Sevgilimin olmaması hayatımda ne gibi eksiklik yaratabilir ki?

25 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, olmaması ne gibi eksiklik yaratır hayatımda?
Cevapla