25 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Kimseyi hayatıma alamıyorum. Normal mi?

hayatıma kimseyi alamıyorum konusuyorum ama ilerletmiyorum. normal mi

25 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Kimseyi hayatıma alamıyorum. Normal mi?
Cevapla