22 yaşındayım ama kimseyle sevgili olmadım bu bir eksiklik mi hayatı mı kaçırıyorum?

erkekler tarafından beğenilen bir kızım ama kendimi hazır hissetmiyorum ilişki için. ayrıca çekingen, içine kapanık bir insanım. ne sosyalleşme çabam var ne de birileriyle tanışma isteğim. erkeklere pas vermiyorum hiç. tek bir kişiyi sevip onunla da zamanı gelirse yuva kurmak isterim. ama ya "doğru" kişi karşıma çıkmazsa. çıktıysa bile bilmiyorum erkeklerden kaçıyorum nedense.

22 yaşındayım ama kimseyle sevgili olmadım bu bir eksiklik mi hayatı mı kaçırıyorum?
Cevapla