Sevdiğim çocuk bana neden bir cevap vermedi ve neden beni engelledi? Lütfen fikirlerinizi yazar mısınız?

Ben 3 sene boyunca aynı insanı sevdim ve bu süreç içerisinde onu sevmeye başladığımdan itibaren onun da bana karşı olan hal ve hareketlerini ((bana sürekli bakması, gülümsemesi, ben balkona çıkınca balkona çıkması, ben yazın aşağı kapı önünde oturmaya inince onun da aşağı inmesi gibi)) iyice bir gözlemledim ve böylece onun da beni sevdiğinden emin oldum kendimce ve sonunda sevdiğim insana açılmaya karar verdim, instagram üzerinden ona mesaj atarak onu 3 senedir sevdiğimi, ona ne kadar çok aşık olduğumu daha önce kimsede böyle duygular yaşamadığımı kimseye açılmadığımı ona bütün samimiyetimle tek bir mesaj atarak yazdım böylece 3 sene boyunca içimde yaşadığım her şeyi dökmüş oldum ona ama o bana tek kelime bile cevap yazmadı inanır mısınız hiçbir şey yazmadı yani beni sevmediğini de söylemedi sevdiğini de söylemedi, üstüne üstlük beni engelledi yani kısacası söylemek gerekirse beni bir boşluğun ortasında bıraktı öylece, üstüne üstlük bu 3 senenin ilk senesi instagramda da takipleşmiştik sizce bana neden bir cevap yazmadı ve yine sizce neden beni engelledi

Sevdiğim çocuk bana neden bir cevap vermedi ve neden beni engelledi? Lütfen fikirlerinizi yazar mısınız?
Cevapla