Tanıştığım çocuk hiçbir açıklama yapmadan beni engellemiş neden ?

biz flört olarak konuştuk kendiliğinden oldu her şey o beni çok beğenmiştim belli bende onu beğendim tanışma kararı aldı kabul ettim bir gün boyunca ful konuştuk her şey süperdi ertesi gün sadece günaydın naber diye 3 4 mesajda konuştuk akşam yazmadı dışardaydı gece 3 de 3 kez aramış uyuyordum iki mesaj atmış uyudun mu diye sonra engellemiş neden ola bilir neden fake hesaptan mesaj attım sana karşı birşeyler hissettim fakat seni rahatsız ettiğimi düşünmüyorum yazma desen yazmazdım çocuk gibi engellemek ne dedim cevap yok halen neden yapmış ola bilir
Tanıştığım çocuk hiçbir açıklama yapmadan beni engellemiş neden ?
Cevapla