Sevdiğim çocuğa açıldım çocuk bana yanıt vermedi lütfen yardımmm?

şimdi ben bu çocuga iki hafta önce açıldım çocuk okulda konuşalım dedi bende tamam dedim zaten 1 hafta tatildi konuşmayı çok beklemedim ama bi yazmasını bekledim açıkçası şimdi okulun başladığı hafta pazartesi konferans salonunda bu bana napıyosun demiş ben duymadım kulağımda kulaklık vardı ondan sonra benım arkadaşlarımda hemen iyi sen diye düzeltmeye calışmış ama ben en son fark ettim bir şey de diyemedim zaten sonra yine aynı gün tramvay çıkışına doğru yuruduk arkdaşalarla bu tramvaya binerken ben buna seslendim el salladım o da el salladı yani şu an tek konuşmamız bu, konuşma bile denemez zaten. hem çocukla aynı okuldayız hemde aynı dershanedeyiz benden 1 sınıf büyük tüm tenefüslerde karşılaşıyoruz göz göze geliyoruz açılmadan önce bu kadar karşılaşmazdık ve her karşılaştığımızda da konuşurduk artık hiç konuşmuyoruz istemsiz çok yıprandım 2 haftadır çocuktan bir cevap bekliyorum çocukla zaten 6 aydır tanışıyoruz açılmadan önce her gün konuşuyorduk saatlerce beraber başbaşa buluştuk bile ne yapacagımı bilniyorum onunda ne yaptığını anlamıyorum sürekli rüyalarıma giriyo birinde kalpleşiyoruz mesajlaşıyoryz diğerinde sarılıyoruz sevgiliyiz ne yapıcam bilmiyorum gerçekten lütfen biri yardım etsin
Sevdiğim çocuğa açıldım çocuk bana yanıt vermedi lütfen yardımmm?
Cevapla