Hoşlandığım çocuğu takip ettim. Ama bana yazmıyor, ne yapmalıyım?

Hoşlandığımm bir çocuk vardı çok utangacimm istek atmiycakttim ama dayanamadım attım kabul ettide takiplesiyoruz stori atıyor bnde atıyorum bakıyoruz falan 2hafta oldu ama yazmıyor fotografimida beğendi ne yapmam lazım ben asla yazmam zaten isteği ben attım durum bu acaba görmüyor mu beni?
Hoşlandığım çocuğu takip ettim. Ama bana yazmıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla