Hoşlandığım çocuk (flörtüm) bana yazmıyor ne yapmalıyım?

Hoşlandığım çocukla komuşuyorduk güzel güzel sonra buluştuk takıldık falan, şimdi memleketine gitti ama bana hiç yazmıyor ben de öldün mü gibisinden takıldım "telefonum çekmiyor özledim keşke beraber gelseydik" falan dedi ama bana hiç samimi gelmiyor. Beni çok önemsemiş olsa yazardı dimi?
Hoşlandığım çocuk (flörtüm) bana yazmıyor ne yapmalıyım?
Cevapla