Bugün hoşlandığım çocuk gelip benimle konuşacaktı ama gelmedi. Neden?

Ben 11 o 12. sınıf. Aramızda sadece 2 yaş fark var. Onunla hep bakıştık. Hep ama hep. Snapten eklemiştim o da beni eklemişti ve hergün snaplerime bakıyor ki artık bakmayacağını sanıyorum.
Ask fm hesabı açtı. Oradan anonim olup aşkımı itiraf ettim. Hangi sınıftan olduğumu da söylemiştim hatta cuma gelip seninle konuşacağım falan demiştim o da gel konuş demişti. Arkadaşım onunla konuşmaya karar verdi. Onu bekliyorduk. Ben ve 2 arkadaşım. Merdivenlerin önündeydik. Merdivenlerden yukarı çıkıyordu ki yine bakış attı bana.2 arkadaşımda baya şok oldu. Bana dediler ki bize hiç bakmadan direk sana baktı çocuk. Sonra 5 dk sonra falan arkadaşım dayanamadı gitti çocukla konuştu. Bende hemen oradan uzaklaştım. Bakmaya dayanamadım. Olumsuz cevaplar verecek diye korkudan ölüyordum. Arkadaşım koşarak yanıma geldi. Konuştuğunu söyledi. Aynen şöyle söyledi:
"Onunla konuşmam gerek diyince çocuk şaşırdı. Gözlerini büyük büyük açtı. Sonra bizim sınıftan bir kız seni seviyor dedim. Kim dedi. Bende nasıl yani kim, daha az önce kıza bakış attın dedim. Çocuk senin ismini söyledi. O mu dedi. Ben de evet dedim. Çocuk 'ama o küçük' dedi. Sonra seninle konuşmasını söyledim. Çocuk 'ama o servisle gidiyor' dedi. Seni staklamış baya... Tenefüste kendisi gelip seninle konuşacağını söyledi."

Arkadaşım bana bunları söyledi ben ağladım sevinçten. Bekledim bekledim gelmedi.
Bana küçük demiş... Benim neyim küçük. Gayet normalim ben. Sizce neden gelip konuşmadı? Benle hiç konuşmayacak mı sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Muhtemelen benimle etrafta hiç kimse olmadan konuşmak istiyor... Ders çıkışında konuşmak istemiş ama ben servisle gittiğim için konuşmıyor... Ayrıca artık snaplerime bakmaz sanıyordum ama yine bakmaya devam ediyor... Onu seviyorum ve ona teşekkür ediyorum. Umarım konuşmak için uygun bir zamanı bulur
Güncellemeler
+1 yıl
Sizin aklınıza hep 18+ şeyler gelsin😣😣😣
Bugün hoşlandığım çocuk gelip benimle konuşacaktı ama gelmedi. Neden?
Cevapla