Buluşalım diyen çocuk beni ekti gelmedi cidden çok üzüldüm napacağım?

Arkadaşlar merhaba biliyorum gereksiz üzüldüm ama kaç gündür buluşalım buluşalım dedi bana yazdı ben de sonunda kabul ettim tam dışarı çıktım köydeyim bu arada o kadar yol yürüdüm çarşıya gittim saat 1de yazdı naptın diye çıktım dedim ben de ama gerçekten sinirlendim çünkü saat 5e kadar bekledim gelmedi. Keşke gitmeseydim gerçekten çok pişman oldum. Kardeşime söyledim onun arkadaşıymış kardeşim aramış ağzına sıçmış ondan sonra yazıyor işler yoğundu diye. Ah ulan aaah. Ne yapmalı. Engelledim gerçi ama işte bilemedim. Onu it gibi süründürebilir miyim?

Buluşalım diyen çocuk beni ekti gelmedi cidden çok üzüldüm napacağım?
Cevapla