Hoşlandığım çocuk beni aradı, neden aramış olabilir ki?

ikimizde birbirimizden hoşlanıyoruz aynı sınıftayız bu zamana kadar aramız çok iyiydi her gün konuşuyoduk sohbet ediyoduk ama bu hafta nerdeyse hiç konuşmadık sms hakkı da yok facebook'a girdiğinde de bişey yazmıyo. 1-2 saat önce beni aradı ama utandım açamadım bayağı çaldı çaldı sonra kapandı. Sizce neden aramış olabilir ki?
Hoşlandığım çocuk beni aradı, neden aramış olabilir ki?
Cevapla