Erkek arkadaşımdan kıyafet konusu yüzünden ayrıldık ve pişman oldu ne yapmalıyım?

ya bir değil iki değil devamlı onu giyme şunu giyme diyordu ben de nerede ne giymem gerektiğini çok iyi bilen bir kadın olduğumu düşünüyorum bazen ofise gitmem gerekiyor bazen babamın çalışma odasında toplantıları ben devraliyorum klasik gömlek etek giyiyorum ona bile laf ediyordu (ki hosuma giden her şeyi giyerim açık ya da klasik) 2,5 ay önce ayrıldık 1 hafta önce pişman olduğunu barışmak istediğini söyledi ama ben ilk ay çok üzülmüş olsam da ondan aşırı soğudum ayrıldıktan sonra, sizce barismali mıyım eski hislerimi çok çabuk geri kazanır mıyım ona karşı ya da o bu takıntısını aşabilir mi
Erkek arkadaşımdan kıyafet konusu yüzünden ayrıldık ve pişman oldu ne yapmalıyım?
Cevapla