Sizce çok kişiyle mi konuşmuşum ya içim içimi yiyor yardımcı olur musunuz?

Şimdi benim 1.5 senelik bir ilişkim oldu bir tane sevgilim oldu 5 tane de konuştuğum kişi oldu son 2 ay için de de 2 kişiyle konuştum yani bu 5 tane konuştuğum kişinin içerisin de dahil şu an da birinden hoşlanıyorum ama 1 ay önce biriyle konuştum 5 gün falan sürdü sizce çok mu erken ya çok kişiyle mi konuşmuşum toplamda 5 kişiyle konuştum 1 tane. de sevgilim oldu
Sizce çok kişiyle mi konuşmuşum ya içim içimi yiyor yardımcı olur musunuz?
Cevapla