Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ciddi misiniz takı dediğim altın bile değildi biraz pahalı bi bileklikti sadece altın olsa bende satardım ama anısı olan bişeyi nasıl takiyim
Annen tam bir kezban. Bu nasıl bir konuşma lan. Annen para karşılığı bedenini satmayı da normal görüyor sanırım. Çok iğrenç bir düşünce. Gidip birlikte yaptığınız aldığı ne varsa bir kutunun içine koyup, postayla iade etmek daha iyi. Karşısındakinin de yüreğine otursun ya da uğraşmam diyen için de yakmak atmak daha iyi.
Cevap
0Cevap
Annen haklı
Neden sonuçta elin oğlunun aldığı hediyeye mi kaldık
Tabii ki annen haklı biraz aklını kullan.
Aniydi oo
Evet aptal misin sen
Ciddi misin? Duygusuz musunuz ya
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?