Eşim anneme verdiğim paraya kızdı, normal mi bu?

Merhaba arkadaşlar ben 1 aylık yeni evliyim kendi maaşımdan anneme 1500 liraya yakın para verdim eşim de buna çok kızdı bir daha ondan izinsiz böyle bir şey yapamaz mışım yoksa bu durum ayrılmaya kadar gidermiş gibi laflar söyledi benim babam yok ve ben anneme istediğim zaman yardım edebilirim buna karışamazsın dedim yaptığım yanlış mı doğrumu bana göre doğru ama sizin de fikrinizi almak istiyorum teşekkürler

Eşim anneme verdiğim paraya kızdı, normal mi bu?
Cevapla