Bu yaşıma kadar kimse olmadı hayatimda 25 30 yaş ustu erkekler yazabilir mi?

25 yasindayim bu yasima kadar 1 kisi girmisti kisacik surmustu ilk defa 8 yil sonra birini almistim hayatima onunlada kisa konustuk hep kopukluk oldu aramizda beni cok begeniyor, arzuluyor hoslaniyor ama sevgisi yokmus sanirim soguktu diye bitirdim peki dedi 4 gun sonra ozurdiledim barismak istedim sonra konuşalim yazdı 2 gun donmedi sonra hayatinda biri oldugunu dusundum ki kesin nettt var ama benim numarami neden almak icin ugrasti ve konustu anlamadim neyse bende ona Madem hayatında biri vardı neden izin verdinki bana. Bana gerek yoktuki o zaman diyip her yerden silip engelledim o engellememiş hala sizce karsıma cikarmi benj cebinde goruyordu ve boyle bir sey beklemiyordu cok uzgunum😪😪😪 ozurdilese yine affederim hayatima dahil etmem ama hic ulaşmayada calismiyor 😪😪
Güncellemeler
+1 yıl
Tanismak icin yazmadim açiklamayi okur musunuz!!
Bu yaşıma kadar kimse olmadı hayatimda 25 30 yaş ustu erkekler yazabilir mi?
Cevapla