25 yasindayim bu yasima kadar 1 kisi girmisti kisacik surmustu ilk defa 8 yil sonra birini almistim hayatima onunlada kisa konustuk hep kopukluk oldu aramizda beni cok begeniyor, arzuluyor hoslaniyor ama sevgisi yokmus sanirim soguktu diye bitirdim peki dedi 4 gun sonra ozurdiledim barismak istedim sonra konuşalim yazdı 2 gun donmedi sonra hayatinda biri oldugunu dusundum ki kesin nettt var ama benim numarami neden almak icin ugrasti ve konustu anlamadim neyse bende ona Madem hayatında biri vardı neden izin verdinki bana. Bana gerek yoktuki o zaman diyip her yerden silip engelledim o engellememiş hala sizce karsıma cikarmi benj cebinde goruyordu ve boyle bir sey beklemiyordu cok uzgunum😪😪😪 ozurdilese yine affederim hayatima dahil etmem ama hic ulaşmayada calismiyor 😪😪
Güncellemeler
+1 yıl
Tanismak icin yazmadim açiklamayi okur musunuz!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer