Arkadaşlarının yediklerini bile sevgilisine ödeten erkek! Hesap ödemekten bıktım. Ne yapabilirim?

Her yerde, herşeyi ben ödüyorum. Hadi kafeye gidelim diyor tamam diyorum. Gidiyoruz yiyor içiyor hesap geldiğinde elini cüzdanına atmıyor. Garsonla bakakalıyoruz ve ben cüzdanımı çıkarıp ödüyorum.

Tek kendine de değil bazen arkadaşları oluyor onlarında hesabını ben ödüyorum çünkü hesap ödemeye asla yeltenmiyor.

Fakir biri de değil altında son model araba elinde son model telefon var. Benim de maddi durumum iyi cebimde her zaman param olur ama artik herseyi benim ödemem çok bunaltti buluşmak falan istemiyorum.

Ben napacagim hic bilmiyorum. Şimdi ona söylesem para hesabımı var aramizda der.
Arkadaşlarının yediklerini bile sevgilisine ödeten erkek! Hesap ödemekten bıktım. Ne yapabilirim?
Cevapla