Erkeğin hesabı ödememesi itici geliyor, bunu nasıl aşarım?

Arkadaşlar normal bir şey olduğunu biliyorum kimse kimsenin hesabini ödemek zorunda değil tabiki ama bunu kabullenemiyorum itici geliyor sanki karşı tarafın ödemesi gerekiyormus gibi. Sevgilimde bende öğrenciyiz tabi onların ofisleri falan var paraları var benim öyle bir durumumda yok. Param olsa hic gocunmam ama bazen kafede falan ikiye ayırın diyor ya da ben masada daha pahali bir sey ictiysem ödemeye yeltenmiyor ben ödüyorum hepsini. Yani itici geliyor bana nasil aşıcam bu durumu. Bu her gün hediye aldiran kızlar nasil beceriyor anlamiyorum.
Erkeğin hesabı ödememesi itici geliyor, bunu nasıl aşarım?
Cevapla