Arkadaşlar yani olsa hepsi feda olsun ona o anlamda değil ama daha Mimarlık öğrencisiyim belli kısıtlı bir para alıyorum ailemden oda yetmiyor yani kötü mekanlara ben götüremem zaten utanırım orta üstü mekanlarda 2 kişi bir sürü para tutuyor sonra sineması kafesi hepsini topla bir sürü para para yetiştiremiyorum artık çünkü para kalmıyor ki elimde. Hiç bir zamanda ben ödeyim yarısını ya da sen yemek ısmarladın sinema biletleri benden falan demiyor öyle süzülüyor yanımda gerçekten çokta seviyorum çok param olsa hepsini önüne yığarım ama öğrenciyim daha Mimar değilim henüz ve o kadar paramda yok. Artık ne yapıcam ben? Yardım edin?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ayrıca ailelerimizin durumu hemen hemen aynı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar