Aileler istemeyip nişan atıldıktan sonra insan niye çok pişmanlık duyar?

İçim acıyor ama aileye de sırt ceviremiyorum. Tek neden doğu batı tabii ben buna katılmıyorum ve bunu kız arkadaşıma da açıklayamıyorum insan doğduğu yerleri seçemiyor ailesinde seçemiyor ama ailede 100 de çeviremiyor hani bu hayatta seni sen yapan ilk aile nasıl yüz çevireceksin ki neyi nasıl olacak bilmiyorum pişmanlık bu acı ne zamana kadar geçer
Aileler istemeyip nişan atıldıktan sonra insan niye çok pişmanlık duyar?
Cevapla