Erkek tarafı sanki ohh kurtulduk der gibi oynuyorlar sevilmiyor mu erkek evlat işsiz kalınca da kıza olduğu kadar anlayış gösterilmiyor neden böyle kötü davranıyorlar
o bir saçmalık ya kız evi naz evi yok kız verirken ağlanılır neden gülünmez? çünkü ailesi sevinçli mutlu gözüküp kızı göndermeye meraklı gözükmezler onun haricinde kızlar için daha kutsal bir gün daha önemli kız babaları kızlarına çok düşkün olur ondan ağlar. kızlar annelerinin en yakın arkadaşıdır annesi o yüzden ağlar vs vs birsürü sebep olabilir benim eşimin annesi babası ağladı mesela :D yani degisebilir bu. evladiının en mutlu günü sonuçta mutluluktan ağlanır ne biliyim
Okudum da yorumları bir tane bu durumu anlayabilmiş erkek yok 😄
Aynen 😂
Istisnalar haricinde giden kız olur erkek ailesinden ayrılmaz ki genelde.
Ayrı eve çıkmıyorlar mi
Ayrı eve çıkıyorlarda genelde erkeğin ailesine yakın oluyor yani babadan ev kalır ya da yakın bir yerde uygun ev kıskanır vs diye dedim
Biz Allahın belasıyız galiba
Cevap
22Cevap
Kadınlar evlendiği zaman erkeğin ailesiyle yaşadıkları için, kadının ailesi kızlarının evden gitmesine ağlıyorlardı. Şimdilerde beraber yaşama olayı azaldı yanılmıyorsam.
Evet baya azaldı
yo kardeşim erkek evlenirken ağladım düğününde hüngür fosurt 😭😭😭
kızlar naif oldukları için yabancı bir erkek tarafından nasıl davranilacagini bilememeden olabilir. şu an düşündüm
Gelin de yabancı biri ve nasıl davranacağını bilmiyorlar
erkekler güçlüdür ama
Fiziksel güçten mi bahsediyorsun
ben eşitlikçi değilim öncelikle bunu belirteyim. erkek her şekilde kadından güçlüdür. kadınlar naif kirilgandir.
Bu toplumun çizdiği rol modelleri aslı yok
neyin aslı yok 😏 bu ne şiddet bu celal 😊 relax fikir sordun cevapladık
Sakinim zaten sadece açıklama yaptım bir şey demedim
sana ters düşen bir görüş belirttim sanırım 😊 neyse selametle 👋
Kız vermek dedikleri olay herhalde.
Tamamen onun kütüğüne geçiyor çünkü.
Ve kız çocukları narindir, biriciktir. Hele de gurbete gidiyorsa ona orada nasıl davranacaklar, nasıl bakacaklar diye düşündükçe insanın ağlayası geliyor herhalde.
Çünkü toplumsal olarak böyle bir misyon biçilmiş ne yazık ki
Zalım dünya bu nasıl bir şey ama Adil gibi duruyor.
İki tarafta mutlu olsa olmaz mı?
Olmuyor demekki ya da olduramıyorlar
Ben bu oyunu bozarım arkadaş
Gelinin ailesine güldürme gazı vericem.
İş tamam
Kötü davranıldığı falan yok. Sadece belli etmiyorlar.
Peki neyi belli etmiyorlar ve neden belli edilmez
Peki bu üzüntü niye belli edilmez
Kadının ailesi neden mutlu olmaz erkeğin ailesi neden mutlu olur
Çünkü gelinin ailesi ben bu yaşa kadar okuttum büyüttüm prensesler yetiştirdim şimdi yuvadan uçuyor diye düşünür. Damadın ailesi ise sonunda evlendirdik bu keratayı yoksa hep bekar kalacakdı, sonunda bir yuva kuruyor diye düşünür. Bence
Kız evi naz evidir de o yüzden veya toplumumuzdan kaynaklı bir durum olabilir.
erkek tarafı soyuna başka bir insan alıyor artık o kız onların kızı... ama kız soyadı deistiriyor...
Ee birisi kız alıyo diğeri kız veriyo zor olur baba evinden ayrılmak
eskiden evden bir çalışan gidiyordu damat evine bir çalışan geliyordu adet olarak kalmış. özellikle büyük şehirlerde bir mantığı yok.
kızları evden gidiyo ağlıyolar eskiden kalma gelenek eskiden bir kız gelinlik çıkar bayramdan bayrama anasının yanına gidebilirmiş Allahtan o devirler bitti
Bir rivayete gore feministlere inat olsun diye boyle bir uygulama yapiliyormus. (:
Kız evi naz evi derler kolay değil kız vermek erkek tarafı kız alıyor sevinirler
damadın ailesiden de aglayan gordum hatta daha cok ama bence masraflardandır o aglamalar :D
El bebek gül bebek baktığı kızlarının evden ayrılmasına üzülüyorlar. Erkek bu şekilde büyümüyor.
gelin sanki bir daha o eve hiç gitmeyecekmiş tavırları komik oluyor..
kiz tarafi neden agliyor ki. isteyerek vermediler mi kizi.
Onlar kız alıyo çünkü hanelerine ve torunlarının soyadını taşıyacak nüfuzuna alıcaklar
Diğer tarafa ne oluyo
Diğer taraf kız veriyo nüfuzundan bir kişi eksiliyo kızlar zaten anne babacı olduğu için başka bir haneye gidip uzaklaşıyo
Kız alınıyor veriliyor gibi bir kültüre sahip olduğumuz için
Her gelin pamık piremses ya belki ondandr 🤣🤣🤣
Kaynana kendine köle bulmuş ağlar mı hiç?
Kız ailesinden ayrılıyor diye olabilir mi
Hadi ya ciddi misin erkek iş arkadaşlarından mı ayrılıyor
Erkek alıyor kız gidiypr sğşüncesinden kaybaklı
Saçmalık işte sanki kızı ölüme gönderiyorlar 😕
Ölüm değil ama ayrılık bu eskisi gibi olmayacak hiç bir şey
Bekaret ile ilgili olduğunu sanmıyorum bakire olmayıp evlenenler de var mesele o ayrılık artık evde o kız için masaya tabak konulmayacak artık her sabah o kızın sesi duyulmayacak vs vs eskisi gibi olmuyor yani arada bayramda vs gelirler o kadar
kızları yuvadan uçup gidiyor
kuş yuvadan uçuyor çünkü
mutsuz olacaksa niye evleniyor mal mi :d
elin annesinden ayrıldığı için ağlar
Onlar kız alıyor da ondan
Damadın anası ileri ki günlerde ağlar :D
bitakım toplumsal yargılar
giren taraf dağmat tarafı ondan :))
yarama duz basma gız!
Erkekten kurtuluyorlar ondan
Evlat değil mi :(
Nesi başka ikiside evlat ikiside can
Yetiştirme şekline bağlı daha çok
saçma sapan bende anlam veremıyorum
bir kere aglmak sacma yani
Konu bu değil
S*ken ve s*k*len bir mi? 😂
Ne alaka saçmaladın
Sence kadin tarafi gelin olan agliyor erkek tarafi mutlu ve huzurlu bir sebebi olmali di mi😂
Bunun tek sebebi de seks mı yani bu mu
Ivit.
Bugün hava güneşli bu da seks yüzündendir
Yaz mevsiminden o.
Otu boku sekse bağladığın için o da öyledir kıza baskı yapılmıyor işsiz olduğu için ama erkeğe yapılıyor bu da seks yüzündendir ha ne dersin
Kiza da evlen diye baski yapiliyor zaten 😂
Erkeğe de yapılıyor o baskı
Erkege is konusunda yapilir. Evlilikte pek olmasada olur gozuyle bakiliyor. Kadina daha fazla yapilir
Olmasa da olur gözüyle asla bakılmaz anneleri sürekli kız arar bulur zorlar sürekli emrivaki yaparak birilerini getirir ama bunlar hep seks baskı sayılmaz haklısın alt tarafı bunaltır adamı ne olucak sanki dimi ama
Aglayanini gördüm
saçma
sirf gösteriş yaa ağlamak mis kusucam
Nesi gösteriş saçmaladın ağlamak çok havalı bir şey ya gösterişli
aglanicak bişey yok aileden ayrilinca millete gösteriş yapıyorlar ışte iğrenç bişey
Ağlamanın gösterişi mi olur nefes alıyor kız bak o da gösteriş
timsah gözyaşları
Erkekler ağlamaz.
Niye insan değil mi
Değil.
Ne o zaman
Erkek.
Daha saçma bir cevap bulamadın mı?
Erkekler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar