Niye coğu insanlar İlişki istemiyorlar, birine bağlanmaktan korkup kaçıyorlar? Erkekler mı daha çok böyle yapıyorlar?

Niye coğu insanlar İlişki istemiyorlar, birine bağlanmaktan korkup kaçıyorlar? Erkekler mı daha çok böyle yapıyorlar?
Cevapla