30 yaş üstü erkeklere yazabilir mi? Asla çözemedim amacı nedir?

Benden hoslandigini soyleyen biri vardi 3 ay once konusmustuk sonra durduk yere kesildi 3 ay sonra ben yazdim 1 hafta konusuyoruz. Mesajlarda aşiri uzak ve soguk sabah yaziyor 3 saatte bir cevap veriyor kisacik konusuyoruz bitiyor dün selam yazdim goruldu atiyor işten 12 de cikiyor ve cok calisiyor ama iki gun once telefonla konustuk bana dedi sen ne yapmayi dusunuyorsun evlenmeyi dusunmuyor musun dusunuyorum dedim guldu kiminle benimlemi diye sordy onu zaman gosterir dedim ona sordun kismet dedi o sorudan sonra uzaklaşmaya basladi gibi ama yarini bulustuk gayet iyiydi cok iyiydi hemde benim icin cok ozenmis hazirlanmis felan fakat dun yazdim cevap vermiyor uzak gibi
30 yaş üstü erkeklere yazabilir mi? Asla çözemedim amacı nedir?
Cevapla