Benden hoslandigini soyleyen biri vardi 3 ay once konusmustuk sonra durduk yere kesildi 3 ay sonra ben yazdim 1 hafta konusuyoruz. Mesajlarda aşiri uzak ve soguk sabah yaziyor 3 saatte bir cevap veriyor kisacik konusuyoruz bitiyor dün selam yazdim goruldu atiyor işten 12 de cikiyor ve cok calisiyor ama iki gun once telefonla konustuk bana dedi sen ne yapmayi dusunuyorsun evlenmeyi dusunmuyor musun dusunuyorum dedim guldu kiminle benimlemi diye sordy onu zaman gosterir dedim ona sordun kismet dedi o sorudan sonra uzaklaşmaya basladi gibi ama yarini bulustuk gayet iyiydi cok iyiydi hemde benim icin cok ozenmis hazirlanmis felan fakat dun yazdim cevap vermiyor uzak gibi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok yoğun olduğu için seninle ilgilenmediğini sanıyorsun ama yanılıyorsun. Bak herkesin bir iş hayatı var ve çalışıyor. Ama hepimiz sosyal yaşantımıza zaman ayırıyoruz. Bu bir bahane olmamalı. Evlilik muhabbetiyse oldukça ergence geldi. Keşke bunu zaman gösterir muhabbeti yapmasaydin. Bu seni oldukça hevesli göstermiş. Eğer seninle ilgili bu konuda bir niyeti olsaydı bu şekilde yaklaşmazdi.
012 Yorumla
Soran+1 yılNe diyecegimi bilemedimki
Soran+1 yılNeden gostermez
Cevap sahibi+1 yılİlgisini çekmiyorsundur? Başka alternatifleri vardır? Sende bulamadığı şeyleri onlarda buluyordur? Gerek yok kendini yıpratmana. Kendi yoluna bak.
Soran+1 yılOyle yapicam
Cevap sahibi+1 yılEn mantıklısı bu. Umarım daha iyileriyle karşılaşırsin.
Soran+1 yılCok kararsız ama niyeti ciddi degil benimde ciddi benide birakmak istemiyor
Cevap sahibi+1 yılFazla iyi niyetlisin. Seni sadece yedekte tutuyor.
Soran+1 yıl2 kere bitirmek istedim asiro ilgisiz diye ve ondan emin olamadigimdan dolayi bitirmedi
Cevap sahibi+1 yılTamam, keyfine bak istediğini yap. Bir şey söylemiyorum ben. Hayat senin hayatın
Soran+1 yılBugun bulusucaktik işi olmazsa durumuma bakiyor gunaydon bile yazmiyor dun selam verdim cevap vermiyor bitirdim. Açıkcasi bu yuzden numarami vermek istememistim. Bugun degistiririm numaramı. Ne istedigini bilmiyorsun. Davranislarin ve sozlerin birbirini tutmuyor. Garip davraniyorsun. o yuzden birbirimize gore olmadigimizi dusunmustum. Sana yazdigima pişman olmadım kafamdaki acaba ve keşkeleri kaldirdın. Rahatım. Kısa sureliginede olsa birlikte zaman gecirmekten keyif aldım. Ama bazı seyleride zorlamanin bir anlamı yok. Ben taniştigima memnun oldum Allah gönlüne göre versin seninde, benimde. Kendine iyi bak. Yazdim
Cevap sahibi+1 yılGerek yoktu ama yine de sen bilirsin :)
Soran+1 yılKonuşmak istemiyordu
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhabalar, yazdıklarınızı okudum detayıyla. Bence bu erkek şöyle bir kişiliğe sahip. Kıymet verince uzaklaşan, egosu okşandığı zaman gel git yapan. Siz değer vermeyince de sizi takıntı haline getiren amacı sadece övgü toplamak olan narsist bir kişilik. Sizin onu evlilik için uygun görmeniz onu yüceltti ve karşınıza geçerek sizi istemedi bilerek soğuk davranmaya yeltendi. Narsist erkekler sadece kendini düşünür, sizi kaybetmeyi göze alan birini kazanmaya çalışmayın. O sizizliği göze alıyorsa siz de onsuzluktan kaybetmez yaşarsınız. 🌸
17 Yorumla
Soran+1 yılMerhaba cok tesekkur ederim ilk once okuyup yorumunuz icin. Bugun zaten bitirdim oda peki dedi bitti :)
- +1 yıl
Rica ederim🙏🏻😊Çok yerinde bir karar olmuş. Layık olduğu değerlerle baş başa bırakmak lazım böylelerini kesinlikle. Siz siz olduğunuz için özelsiniz kimseniz yazıp çizmesine beğenisine ihtiyacınız yok.💖
- +1 yıl
*Kimsenin //
Soran+1 yılTabiki oyle o yuzden asla geri donusu olmaz bende. Hayatimda bir kayip olmadı, olmazda.
- +1 yıl
Senin değil onun hayatında bir kayıp oluştu. O da çocukluk döneminden çıkınca anlayacak bunu. :)) Çünkü bu zamanda gerçek seven bulmak kolay değil.
Soran+1 yılKesinlikle oyle cunku her şey hizli tuketiliyor. Kadınlar icinde erkekler icinde gecerli. Aşkin, sevginin adini kirlettiler. Naifligi, kibarlığı, ağırlığı vs kalmadı. Tarih oldu.
:( Seven çok az kişi kaldı Allah onlara denk getirsin bizleri.- +1 yıl
Hep derim bir gün iyilik kazanacak. İnsanlar, siyahı görünce beyazın değerini mutlaka anlayacak. Herkes için hayırlı biri elbet vardır.🌸
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
16Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 15,2b cevap paylaştı.
+1 yılO kadar zamandan sonra bence bir şeyler değişmiş eski heyecanı kalmamış artık bence zorlamaya gerek yok bitmiş artık
016 Yorumla
Soran+1 yılBitirdim
Soran+1 yılAçıkcasi bu yuzden numarami vermek istememistim. Bugun degistiririm numaramı. Ne istedigini bilmiyorsun. Davranislarin ve sozlerin birbirini tutmuyor. Garip davraniyorsun. o yuzden birbirimize gore olmadigimizi dusunmustum. Sana yazdigima pişman olmadım kafamdaki acaba ve keşkeleri kaldirdın. Rahatım. Kısa sureliginede olsa birlikte zaman gecirmekten keyif aldım. Ama bazı seyleride zorlamanin bir anlamı yok. Ben taniştigima memnun oldum Allah gönlüne göre versin seninde, benimde. Kendine iyi bak. Yazdim peki dedi birkac gun once bitirmek istedigimde bitirmek istememisti
Soran+1 yılBeni bulustugumuzda begenmisti zaten beni canli gorup begenip instagram adresimimi istemisti gayet iyiydi o gun bana evlenmeyi dusunuyormusun benimlemi diye sorduktan sonra soguk yapti yarini bulustuk cok iyi ve guzel gecmisti simdide boyle yapiyor sebep?
- +1 yıl
Duyguları değişmiş olabilir heyecanını yitirmiş olabilir bir çok sebep sayabiliriz... zaten güzel bir açıklama yapmışsın ayrılıkların en güzel medeni şekilde olandır çirkinlesmeden kırmadan olabilir ilişkiler başlar ve biter önemli olan bundan sonrası senin içinde onun içinde hayırlısı olsun 🙏
Soran+1 yılBilmiyorum ama bana dediki ne yapmayi dusunuyorsun ne konuda dedim evlenmeyi dusunmuyormusun dedi bende dusunuyorum dedim kiminle benimlemi dedi zaman gosterir dedim ben ona soedum kismet dedi ne zaman evlilik konusu acilsa uzaklaşti neyse yarini bulustuk hersey guzeldi 15 20 dk konustuk. Zamanim kısıtli dedim 15 20 dakika izni var annemin dedim annem aradi eliyle 3 dakika daha var diye isaret etti felan gozlein cok guzel dedi kahve aldi felan guzeldi bulusmadan hemen sonra evlilkk konusu acildigindaki sogukluguna burundu bugunde bulusucaktik yazmadi ben yazdim cevap vermedi bitirdim cunku konusmak istemedigi o kadat cok belliydiki ama nedwn o zaman bulusmak istedi bulusmadam birkac gun oncesi bitirmek istedim o istememisti sonra boyle oldu
- +1 yıl
Nerden bakarsan bak tutarsız biri olduğu belli sorulardan kaçan bir davranış sergileyen yapısı var.. bence kendin için en sağlıklı kararı vermişsin bu kadar göz ardı ediliyosa bir şeyler bir karar vermede mantıklı
Soran+1 yılKesinlikle tutarsiz. Mesela gormek icin can atiyordu evime yakin yerde calisiyor birkac gun once cama cık diyiyor beni gormek icin yolunu uzatiyordu felan bitirmek istedigimde bitirmek istemedi ozurdiledi vs gecen gun bulustuk begendi begenilmiyecek bir sekilde degildim zaten daha oncede canli goruyordu sonra bulusmadan bir gun once evlilik sorusunu sordu beni yokladi sonra yarini bulustuk ve soguk yapti uzak durdu numarami almak icinde cok cabaladi numaramida en son vermistim artik
- +1 yıl
değişken bir yapısı var böyle bir insanla sağlıklı bir ilişki olmaz zaten insan ciddi bie karar da alamaz yarı yolda bırakma ihtimali var sizi o yüzden dikkatli davranın
Soran+1 yılBugun yazdim işte bitirdim. Yolda karsilasirsak bakmam bile yuzune.
- +1 yıl
Emin ol senin için en sağlıklısi dilerim bundan sonra her şey olumlu olur hayatında
Soran+1 yılCok tesekkur edwrim iyi dileklsriniz icin. Hayatimda ikinci kisi olmustu kuslar gibiydim aniden neden boyle oldu bilmiyorum ama ciddi bir iliski yasamal istemediginden emin oldum
- +1 yıl
Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu... kötü bir ilişkiydi ve vaktini aliyordu huzur bulmanız o yüzden
Soran+1 yılMutluydum ama dediginiz gibi mutsuz olacagim bir iliskiydi bende o yuzden bitirdim
Soran+1 yılÖyle artik geri dönuşü olmaz bende. Sadece merak ettigim şey zaten bitirmeyi kafasina koymustu neden numarami aldı ve buluşmak istedi bulustuktan sonra bitirmek istedi. Özenmiştide kendine
- +1 yıl
kararsız ve tutarsız olduğu için... böyleleri ile iş olmaz zaten
Soran+1 yılHaklisiniz. Ilk defa inanmistim sevildigime ondan bu kadar taktim hayirlisi...
Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Senin ona baktığın gibi o sana bakmıyor bu net.
08 Yorumla
Soran+1 yılNumarami almak icin can atmisti verdim bulustuk rahatladi
Soran+1 yılBugun bulusucaktik işi olmazsa durumuma bakiyor gunaydon bile yazmiyor dun selam verdim cevap vermiyor bitirdim. Açıkcasi bu yuzden numarami vermek istememistim. Bugun degistiririm numaramı. Ne istedigini bilmiyorsun. Davranislarin ve sozlerin birbirini tutmuyor. Garip davraniyorsun. o yuzden birbirimize gore olmadigimizi dusunmustum. Sana yazdigima pişman olmadım kafamdaki acaba ve keşkeleri kaldirdın. Rahatım. Kısa sureliginede olsa birlikte zaman gecirmekten keyif aldım. Ama bazı seyleride zorlamanin bir anlamı yok. Ben taniştigima memnun oldum Allah gönlüne göre versin seninde, benimde. Kendine iyi bak. Yazdim
Soran+1 yılPeki dedi zaten bitti peki demesede bitirirdim
Soran+1 yılSadece kuş gibi yukseklere cikarip biranda yere çakılıyorum uzuyor bu durum 8 yildir hayatimda ikinci kisiydi ilk defa degerli iyi hissetmistim.😪😪😪😪
Soran+1 yılBakimsiz degilim aksine herkes cok begemiuor guzel buluyor ama sadece o kadar ciddi biseyler dusunmuyorlar civikta degilim😪😪😪😪
Böyle seni düşünmenyen birileri için kendini yıpratma olur mu
09 Yorumla
Soran+1 yılİsleri cok yogun anlayisla karsiliyorum sabah gidiyor gece 12 de cikiyor asiri yogun ama yinede yaziyordu birkac gun once hatta evime yakin calisiyor cama cikmami istiyordu yogunluktan bulusamadigimiz icin gormek istiyordu
Soran+1 yılBugun bulusucaktik işi olmazsa durumuma bakiyor gunaydon bile yazmiyor dun selam verdim cevap vermiyor bitirdim. Açıkcasi bu yuzden numarami vermek istememistim. Bugun degistiririm numaramı. Ne istedigini bilmiyorsun. Davranislarin ve sozlerin birbirini tutmuyor. Garip davraniyorsun. o yuzden birbirimize gore olmadigimizi dusunmustum. Sana yazdigima pişman olmadım kafamdaki acaba ve keşkeleri kaldirdın. Rahatım. Kısa sureliginede olsa birlikte zaman gecirmekten keyif aldım. Ama bazı seyleride zorlamanin bir anlamı yok. Ben taniştigima memnun oldum Allah gönlüne göre versin seninde, benimde. Kendine iyi bak. Yazdim
Soran+1 yılDertlesecegim durum yok ortada hayatimfa bir kayip ya da beni uzen bir durum olmadi tecrube oldu. Normal hayatima devam ediyorum ederimde sıkintı yok yani
Soran+1 yılPeki dedi
+1 yılAçık ve net şekilde seni istemiyor
019 Yorumla
Soran+1 yılBirkac gun once iki defa bitirmek istedim bitirmedi. Beni goremedigi icin cama cikmami istiyor cok calisiyor 12 de isten cikiyor ancak sabah gunaydin yazabiliyor
- +1 yıl
Sen Muhtemelen yedekte bekliyorsun diğeri giderse sen cepte oldu yani
- +1 yıl
Başka bir şey anlamadım ben
Soran+1 yılBaska birimi var
- +1 yıl
%100
Soran+1 yılBugun bulusucaz
- +1 yıl
Tavırlarından ve hareketlerinden şöyle bir tart biç değerlendir ona göre ya devam ettir ya da bitir
Soran+1 yılDün bulustuk cekindi elimi uzattim oda uzatti ama cekindi sonra bana bakamadı baktiginda da gozlerin cok guzel dedi. 15 20 dakika konustuk zaten sonra iki tane kahve almıs dedi ben çimlere otururuz diye dusunmustum iyi dusunmemisyim diye giyimi felan ozenliydi benim icim ozenmis oyle gayet hos guzel gecmisti
- +1 yıl
İnsanoğlu içini bilemezsin
Soran+1 yılGunaydin yazmiyor durumuma bakiyor
Soran+1 yılAçıkcasi bu yuzden numarami vermek istememistim. Bugun degistiririm numaramı. Ne istedigini bilmiyorsun. Davranislarin ve sozlerin birbirini tutmuyor. Garip davraniyorsun. o yuzden birbirimize gore olmadigimizi dusunmustum. Sana yazdigima pişman olmadım kafamdaki acaba ve keşkeleri kaldirdın. Rahatım. Kısa sureliginede olsa birlikte zaman gecirmekten keyif aldım. Ama bazı seyleride zorlamanin bir anlamı yok. Ben taniştigima memnun oldum Allah gönlüne göre versin seninde, benimde. Kendine iyi bak. Yazdim
- +1 yıl
İyi yapmışsın başka seçeneğin yok çünkü
Soran+1 yılCocukca geldi bana zaten 3 ay oncede durup dururken bitti konusmak istemiyorsan soyle net ol numarami almak icim can atmisti onun rahatligi var onda bana ulasmasina firsat vermiyicem inadina degistiricem tecrube oldu bana
- +1 yıl
Aman boş ver o zaman salla Allah gönlüne göre versin konuşmak istersen mesaj at
Soran+1 yılPrki dedi
- +1 yıl
Sende bir şey yazma o zaman
Soran+1 yılYazmadim
Soran+1 yılSimdide numarami degistirmeye gidicem
- +1 yıl
Peki iyi yaparsın Allah gölüne göre versin kank
+1 yılKararsız
Ne yapacağı belli değil
06 Yorumla
Soran+1 yılOyle evet kararsız cok hemde ama niyeti ciddi degil benimde ciddi benide birakmak istemiyor
- +1 yıl
Daha iyisine bakıyor gibi
Seni de elde tutmak istiyor
Soran+1 yılBugun bulusucaz
Soran+1 yılBitirdimn
Soran+1 yılOda peki dedi
Soran+1 yılÖyle artik geri dönuşü olmaz bende. Sadece merak ettigim şey zaten bitirmeyi kafasina koymustu neden numarami aldı ve buluşmak istedi bulustuktan sonra bitirmek istedi. Özenmiştide kendine
- Aşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı.
+1 yılUzak olduğumu sogukluk normaldir.
07 Yorumla
Soran+1 yılİsleri cok yogun anlayisla karsiliyorum sabah gidiyor gece 12 de cikiyor asiri yogun ama yinede yaziyordu birkac gun once hatta evime yakin calisiyor cama cikmami istiyordu yogunluktan bulusamadigimiz icin gormek istiyordu. Ama bir tuhaf ya cozemiyorum
- +1 yıl
O nasıl istirki sabah gidip gece 12 de geliyor olmadi 6 saatlik için neden donuyorki yatsin işyerinde yani cidden öyle ise ondan fazla bir şey bekleme baksana işten kafasını kasiyamiyor
- +1 yıl
@Bok_hayatt çok küçük hele 2 yıl daha bekle
şu an uyuyor olman lazım 😊 - +1 yıl
@Bok_hayatt şakanın sırası değil
Soran+1 yılBeni bulustugumuzda begenmisti zaten beni canli gorup begenip instagram adresimimi istemisti gayet iyiydi o gun bana evlenmeyi dusunuyormusun benimlemi diye sorduktan sonra soguk yapti yarini bulustuk cok iyi ve guzel gecmisti simdide boyle yapiyor sebep?
Soran+1 yılBugun bulusucaktik işi olmazsa durumuma bakiyor gunaydon bile yazmiyor dun selam verdim cevap vermiyor bitirdim. Açıkcasi bu yuzden numarami vermek istememistim. Bugun degistiririm numaramı. Ne istedigini bilmiyorsun. Davranislarin ve sozlerin birbirini tutmuyor. Garip davraniyorsun. o yuzden birbirimize gore olmadigimizi dusunmustum. Sana yazdigima pişman olmadım kafamdaki acaba ve keşkeleri kaldirdın. Rahatım. Kısa sureliginede olsa birlikte zaman gecirmekten keyif aldım. Ama bazı seyleride zorlamanin bir anlamı yok. Ben taniştigima memnun oldum Allah gönlüne göre versin seninde, benimde. Kendine iyi bak. Yazdim
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun
Daha ne diyeyim sana 🥴
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yıluzaklaş konuşma ilerisi olmaz
05 Yorumla
Soran+1 yılBitirdim bugun
Soran+1 yılBeni bulustugumuzda begenmisti zaten beni canli gorup begenip instagram adresimimi istemisti gayet iyiydi o gun bana evlenmeyi dusunuyormusun benimlemi diye sorduktan sonra soguk yapti yarini bulustuk cok iyi ve guzel gecmisti sonra yine soguk yapti kestimn
- +1 yıl
3. 4. plandasın muhtemelen
Soran+1 yılNumarami degisicem
Soran+1 yılOnada spyledim
O bir arayış içinde sadece eglenmek
01 Yorumla
Soran+1 yılBitirdim
+1 yılSoeun nedir
07 Yorumla
Soran+1 yılAciklamada yaziyor :)
- +1 yıl
Okumak zor geldi ya 🤭
Soran+1 yılPeki
- +1 yıl
Bilemedim ilginç bir tip
Soran+1 yılBugun bulusucaktik işi olmazsa durumuma bakiyor gunaydon bile yazmiyor dun selam verdim cevap vermiyor bitirdim. Açıkcasi bu yuzden numarami vermek istememistim. Bugun degistiririm numaramı. Ne istedigini bilmiyorsun. Davranislarin ve sozlerin birbirini tutmuyor. Garip davraniyorsun. o yuzden birbirimize gore olmadigimizi dusunmustum. Sana yazdigima pişman olmadım kafamdaki acaba ve keşkeleri kaldirdın. Rahatım. Kısa sureliginede olsa birlikte zaman gecirmekten keyif aldım. Ama bazı seyleride zorlamanin bir anlamı yok. Ben taniştigima memnun oldum Allah gönlüne göre versin seninde, benimde. Kendine iyi bak. Yazdim
- +1 yıl
Ağzına sağlık gerçekten
Soran+1 yılBeni bulustugumuzda begenmisti zaten beni canli gorup begenip instagram adresimimi istemisti gayet iyiydi o gun bana evlenmeyi dusunuyormusun benimlemi diye sorduktan sonra soguk yapti yarini bulustuk cok iyi ve guzel gecmisti simdide boyle yapiyor sebep?
Kenarda dursun şu kız demiş
024 Yorumla
Soran+1 yılBitirdim bugun peki dedi
Soran+1 yılBeni bulustugumuzda begenmisti zaten beni canli gorup begenip instagram adresimimi istemisti gayet iyiydi o gun bana evlenmeyi dusunuyormusun benimlemi diye sorduktan sonra soguk yapti yarini bulustuk cok iyi ve guzel gecmisti simdide boyle yapti
Soran+1 yılBilmiyorum ama bana dediki ne yapmayi dusunuyorsun ne konuda dedim evlenmeyi dusunmuyormusun dedi bende dusunuyorum dedim kiminle benimlemi dedi zaman gosterir dedim ben ona soedum kismet dedi ne zaman evlilik konusu acilsa uzaklaşti neyse yarini bulustuk hersey guzeldi 15 20 dk konustuk. Zamanim kısıtli dedim 15 20 dakika izni var annemin dedim annem aradi eliyle 3 dakika daha var diye isaret etti felan gozlein cok guzel dedi kahve aldi felan guzeldi bulusmadan hemen sonra evlilkk konusu acildigindaki sogukluguna burundu bugunde bulusucaktik yazmadi ben yazdim cevap vermedi bitirdim cunku konusmak istemedigi o kadat cok belliydiki ama nedwn o zaman bulusmak istedi bulusmadam birkac gun oncesi bitirmek istedim o istememisti sonra boyle oldu
Soran+1 yılArtik sevilmek istiyorum. Cirkin degilim yabanci erkekler bile numarami istiyor hesabimi istiyir acik sacikta giyinmem herkes gozlerimi guzel bulur civikta degilim hayatimda o ikinci olmustu yani bilmiyorum neden boyle oluyor. 1 hafta kus gibiydim asirii mutluydum boyle yaparak insanlara olan guvenimi sarsiyorlar😪😪😪😪 Kimsenin sevgisine inanmiyorum
Soran+1 yılNumarami isteyip durdu vermedim en son bulusmada verdim onun rahatliginada girdi ama numarami degistiricem
- +1 yıl
Bence büyük yanlış onunla bağlarını koparmalısın sana bir şey katmıyor aksine seni kötü etkiliyor sana yeni kısmetin gelmesini de engelliyor kimseyle vakit kaybetme. Birde kendine düzgün arkadaşlar edinmelisin. Eğer istersen bana da yazabilirsin ama her zaman aktif cevap yazamam
Soran+1 yılBağimi kopardim. Bana ulaşmasini engellwmek icin numaramida degistiricem. Hatta hesabimi kapattim yolda karsilasiyorduk yolumu bile degistiricem sadece neden boyle oldu onu anlamadim soru isareti birakti kafamda
Soran+1 yılHayir 1.58 boyum 46 kiloyim kumral sacliyim yeşil gozluyum bugday tenliyim. Yabanci erkekler bile durdurup istiyordu numarami daha yeni baska biri tanismak istedi hepsinede tepki koyuyordum sadece buna vermistim
Soran+1 yılZaten numaramı vermek istemedim o almak icin can atti ne varki felan dedi vermedim sonra buluşucaktı mecbur vermek zorunda kaldım. Yoksa yine vermezdim
Soran+1 yıl25 oda 25 yasindaydi
Soran+1 yılÖyle artik geri dönuşü olmaz bende. Sadece merak ettigim şey zaten bitirmeyi kafasina koymustu neden buluşmak istedi bulustuktan sonra bitirmek istedi
Soran+1 yılÖzende gostermisti kendine
Soran+1 yılOlabilir
Soran+1 yılHayir sadece bende anlık resim istedi atmadim sonra bu kadar kati olma bisey yok onda dedi arkadaslarim bende attim. Ama normal bir resim sonra geri sildim cunku sosyal medyamda bile resim paylaşmuyorum hele sevgili istiyorsa resim hic paylasmam cunku bilirim kademeli kademeli acik resim istiyicek bunlar asiri normal karsilaniuor nisanlin olur kocan olur tamam ama neden atiyimki resmimi her neyse sonra sildigimi gormus resmimi dedi hayir yaa silmis olamazsin fotografi ama boyle olmaz bir bir ihtimal sevgili olursak boylemi olucak diye bende dedim sevgili olmanin sartimi var atmazsam ayrilirmisin oda oyle bir sey olmaz dedi. Belalti muahbbetine felan girmedi sadece resim istedi normal onun disinda birsey olmadi en son bulusmada bile o cekindi elinu uzatmaya ben uzattim elimi sıktı cekiniyorum dedi boyle
Evlidir o
06 Yorumla
Soran+1 yılBekar ama zaten bitirdim bugun
+1 yılHiii
02 Yorumla
Soran+1 yılSizce neden boylw yapiyoe beni begendiginden eminim
- +1 yıl
Zannetmem
+1 yılBekliyorum
00 Yorumla
+1 yılboynuz
01 Yorumla- +1 yıl
@Bok_hayatt küçük değil. ancak akranların şartıyla. hormonlar o yaşlarda değişiyor.
+1 yılEvet
00 Yorumla
Devamını Gör(1)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 30 yaş üstü erkeklere yazabilir mi? Asla çözemedim amacı nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer