Sorum erkeklere 28 ve 30 üstü yazabilir mi? Bir erkek neden böyle yapar?

İş görüşmesinde 20 dakika gördüğüm birinin davranışlarından, kibar ve efendi olmasından çok etkilendim. Resmini gördüğümde etkilenmemiştim. Bunu kendisine 1 gün sonra söylemek zorunda kaldım. O da "Kız arkadaşım var, her şey gönlünüzce olsun." dedi. Ama o günden bugüne whatsapta hikayelerimi takip ediyor, numaramı da silmemiş. İnanmadığı için yalan söylemiş olabilir mi? Yoksa neden bakar, takip eder?

Sorum erkeklere 28 ve 30 üstü yazabilir mi? Bir erkek neden böyle yapar?
Cevapla