Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Dengesiz insanlar, dengesiz davranışlarının nedenini kendi bile bilmez. Kimsenin dengesiz hallerini makul bir zemine oturtmaya çalışmayın. Nedeni değil, sonucu önemlidir eylemlerin. Çok yoruyorsa son ver hiç kurcalama. Burada ve başka yerde cevap bulamayacaksın soruna çünkü.
017 Yorumla
Soran+1 yılBitirdim zaten ama cok anlamsiz seyler oldu biranda karsima supriz yumurtadan cikar gibi cikti ilgilendi numarami almak icin cok cabalai ugrasti aldi evimin adresini bir sekilfe bulmus hikayelerimden sonra en son bulustuk 20 dakika kaldim yaninda beni begenmemesine imkan yok cok goruyorfu canli hatta daha guzel buldugundan bile eminim ama sonra bitirdi sebebini sordum uyumsuz olabilecegimizi dusundum sen cok duragansin ben cok enerjik dedi
- +1 yıl
Ee ne güzel işte. Bu noktada yapacağın tek şey ''m @ l bu'' deyip hayatına o hiç olmamış gibi devam etmen. Ben görüştüğüm kadınlardan birine şunu yapsaydım beni ağır rencide ederlerdi. İnsandan insana mikrop değil duygu bulaşır en çok ve en hızlı şekilde. Seni aşağı çekecek insanlardan uzak dur boş ver.
Soran+1 yılSildim numarasını, her yerden cikardim bana onu soyledikten sonra peki dedim daha yazmadjm, yazmamda ama bu kisi karsima birden cikiyor. Birden bitiyor sonra birden karsima cikiyor
Soran+1 yılAslında biraz içimi dokucek olursam benim içimse ukte kaldı. Cunkü yarım kaldı her sey ve 25 yasindayim bu yasima kadar kimseyi bu denli hayatima almak ve hayatina dahil olmak istememistim. maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip kendim gibi olamadım. Camda beni gormek istemesi bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen cok kişi oluyor dısi guzel, mevki anlamindan yuksek olan kisiler ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Bu kisi karsima cikmadan bir gece once ruyamda benimle tanismak istedigini gormustum. Hem oda biraz etkiledi beni hemde benim. icin yokus cikmasi, yolunu uzatmasi, gormek istemesi felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdi severse cok guzel sevebilecegini ve benimde onu guzel sevebilecegime inandirdi. Ama bazi davranislarida guvenimi yıktı. Ilk günlerden evlilik konusunu açtım baskalarina uyarak tabiki korkar. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik ama taniyamadik.
Soran+1 yılYazmadım vazgectim
- +1 yıl
Biraz başka şeylere odaklan. Sürekli sebep sonuç ilişkisi kurmaya çalışıp bu konuyu düşündüğünü tahmin edebiliyorum, ama bu insana korkunç hatalar yaptırıyor. Ben dargın bir barışık bir ilişkim vardı ve kendime hiç duygularımı demlemek için zaman vermezdim ve her defasında keşke deyip dururdum. Sonra bir gün durdum ve hiç bir şey yapmamaya zaman bırakmaya karar verdim ve toksik bir ilişkiden bu sayede kurtuldum. İnsan duygularından biraz arınıp realist bakmaya başlayınca, böyle onu yoran şeyi o kadar da istemediğini anlıyor. Kendine zaman ver.
Soran+1 yılCok net ve olmasj gereken bir seyi anlatmışsınız. Oyle yapıcam zamana birakicam. Zamana bırakmamamdaki sebep geç kalmak istemememden kaynakliydi. Ve eksikligi doldurma istegiydi ama bazen olmuyor. Olursada zamanında olur demekki Şu an dogru zaman degilmiş :) Beni fazlasiyla yordu bu durum. Ve ben ona gidersem benden beklentileri olucaginida biliyorum
Soran+1 yılBeni ona iten en buyul sebep olsaydı ne olurdu nasil olurdu gibi seyler. Yani kafamda soru isaretine sebep olan seyler
- +1 yıl
Ne o sorular biter ne de sen cevap bulabilirsin. Özsaygımızı yitiriyoruz böyle böyle ve aşktan sevgiden kat kat daha değerli bir şey özsaygı. Bu kadar zahmet ve uğraştan sonra bir şey yaşamanın ne anlamı var ki. Bak ne güzel demişsin ''çok yordu'' diye. Aşk uğraş emek ister derler ya yalan, hem de kocaman yalan. Doğru ilişki sürekli akışta olur, huzur verir, keyif verir. Çok yoruyorsa yanlış yerde yanlış insanla meşgul oluyorsun demektir. En çok kendini sev, çünkü sana en çok sen lazımsın başkası değil. Bak bunu yapınca ikili ilişkilerin bile daha keyifli olacak. Çünkü gereksiz hiç bir enerji seni ele geçiremeyecek.
Soran+1 yılNe güzel farkındalık erken farkedip bunu uygulamanız çok guzel. Cok sanslisıniz ve mutlusunuzdur. Yorgunluklar, fedakarlıklar muhakkak olur her iliskide olmalıda ama tek taraflı çaba kesinlikle boşa geçen vakit kaybı ve enerji israfı. Şimdi ben bu kişiye yazsam kafamda başka sorular olusturucak bu sefer onların pesinden gidicem kisır dongü olucak. Yani eğer gercekte sevse ya da gönlu, niyeti olsa benim gosterdigim cabayi oda gosterir ve gelir. Onuda zaman gosterir ama artjk ben bir sey yapmak istemiyorum
Soran+1 yılBen teşekkur ederim. Yazdiginiz her cumleyi gulumsiyerek okuyorum. Zihnimi yikadiniz.😃 Kahveci degilim ama bugun yaparım dediginizi😌
Soran+1 yılPek çaycıda degilim ama bugun sizin icin dediginizi yapicam. Mısirda patlaticam :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılbunlar kişisel davranış şekli sanırım herkes böyle yapmaz.
ama bence ya aşırı utangaç biri ya da bir şeyden dolayı çekiniyor vs...
sanırım en doğru cevap o kişide.07 Yorumla
Soran+1 yılBitti o kisiyle
Soran+1 yılBenden dolayi
Soran+1 yılAcikcasi benim içimde ukte kaldı. Cunkü yarım kaldı her sey ve 25 yasindayim bu yasima kadar kimseyi bu denli hayatima almak ve hayatina dahil olmak istememistim. maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip kendim gibi olamadım. Camda beni gormek istemesi bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen cok kişi oluyor dısi guzel, mevki anlamindan yuksek olan kisiler ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Bu kisi karsima cikmadan bir gece once ruyamda benimle tanismak istedigini gormustum. Hem oda biraz etkiledi beni hemde benim. icin yokus cikmasi, yolunu uzatmasi, gormek istemesi felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdi severse cok guzel sevebilecegini ve benimde onu guzel sevebilecegime inandirdi. Ama bazi davranislarida guvenimi yıktı. Ilk günlerden evlilik konusunu açtım baskalarina uyarak tabiki korkar. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik ama taniyamadik.
- +1 yıl
aslında okurken çok hoş geldi.
senin gibi kızlardan kaldı mı diye düşündüm.
şimdi herkes her şeyi tüketmenin peşinde;
aşk, sevgi vs...
gerçekten dediğin gibi biri isen kaçırılmayacak biriymişsin.
Soran+1 yılmaalesef oyle her sey hızli yasanip hizli tuketiliyor. Belki bu kiside onlardan biri ama ben birsey yasamadikca, ihtimal uzerinde kalicak. Ben tüm korkularima ragmen egri ya da dogru bir cesaret gosterip ona giderim. Ama kendimi yok sayarak degil, kasarakta degil oldugu gibi akışinda yasiyarak.
Soran+1 yılTesekkür ederim. :)
- +1 yıl
rica ederim de, üzülme :)
+1 yılBunu ona sormayı denedin mi acaba verdiği cevapta gizli olmalı gerçekler
06 Yorumla
Soran+1 yılSordum işleri yogunmuş felan tam yasiyamadik zaten ve maalesef benden kaynaklı yanlis seylere sebep oldum oda korktu. Yani krndim gibi olmadan baskalari fikirleri ile yurutmeye calistim iliskiyi
Soran+1 yılBitti her sey ama içimse ukte kaldı. Cunkü yarım kaldı her sey ve 25 yasindayim bu yasima kadar kimseyi bu denli hayatima almak ve hayatina dahil olmak istememistim. maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip kendim gibi olamadım. Camda beni gormek istemesi bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen cok kişi oluyor dısi guzel, mevki anlamindan yuksek olan kisiler ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Bu kisi karsima cikmadan bir gece once ruyamda benimle tanismak istedigini gormustum. Hem oda biraz etkiledi beni hemde benim. icin yokus cikmasi, yolunu uzatmasi, gormek istemesi felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdi severse cok guzel sevebilecegini ve benimde onu guzel sevebilecegime inandirdi. Ama bazi davranislarida guvenimi yıktı. Ilk günlerden evlilik konusunu açtım baskalarina uyarak tabiki korkar. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik ama taniyamadik.
- +1 yıl
Madem bunlar oldu geç karşısına otur izah et herşeyi düzeltebileceklerini adım atabileceklerini paylaş kendinde uygun bulmadığın durumları dile getir onu anladığına inandırmak için adım at baktın yinede o geri durmak istiyor senin mücadelenle ilgilenmiyor boşa kürek çekme isteyen herşeye rağmen yanında olur olmayanıda çok düşünmeye gerek yok. Elinden geleni yaptığın içinde kötü hissetme sen hissettiklerine sahip çıktığın için kendi duygularını gördüğün ve önemsediğin için yapmış oluyorsun o sendeki onu görmek istiyorsa görür istemiyorsa fazla zorlamanın alemi yok
Soran+1 yılEvet yazicam. Hayat çok kisa kararsiz kalmak icin boyle durumlarda kararsiz olup aklimi kurcalayacagina bir secim yaparim mutlu ya da mutsuz olucaksam verdigim karar sonrasi gorurum ve yasarim. Dediginiz gibi son kez elimden geleni yapicam ve yine uzaksa istemiyorsa bendede biticek bir kisi olucak. Zorlamam artik
Soran+1 yılBiraz içimi dokmek istiyorum. Benim içimde ukte kaldın. Cunkü yarım kaldı her şey. Ben fazla duygusal ve hassas oldugum icin maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip baskalarinin fikirleri uzerine kendim gibi olamadım. Camdan beni gormek istemen bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen ve tanismak isteyen cok kişi oluyor ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Sende hoşsun, sempatiksin senide muhakkak begenenler oluyordur ama konu aslında begenilmenin otesinde gercekten sevilebilecegini dusundugun kisiyle bir seyler yasamak istekmemi yoksa oylesine yasamak istemekmi. Benim icin oylesine kişi olmadigin icin tüm korkularımı her seyi bir kenara birakip sana gelmek istedim.
Karsima cikmadan bir gece once ruyamda gormustum hem oda biraz etkiledi beni hemde benim icin yokus cikman, yolunu uzatip beni gormek istemen felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdin severse cok guzel sevebilecegini ve benimde seni guzel sevebilecegime inandirdin. En ilk gunlerden baskalarina uyarak hareket ettigim icin tam anlamiyla anlaşamadik. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik, ama taniyamadik. Yazdım- +1 yıl
Efkekler bukadar uzun yazıdan pek bişiy anlamaz ona sadece seninle vakit geçirmeyi seviyorum ve bunu sürdürmeyi istiyorum bunu bilmeni isterim demen yeterli olacaktır.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılNeden 30 yaş üzeri erkek?
30 yaş altı cahiller mi? Ne gereksiz bir düşüncedir bu
06 Yorumla- +1 yıl
Acemiye verip dürttürüceğine ustaya verip yırttır derler - +1 yıl
30 yaşında olup cahil insanlar çok fazla
- +1 yıl
Bu devirde cahilmi kaldı be kardeşim dağın başındaki adamlar bile filozof gibi konuşup cvp veriyor
- +1 yıl
@Kaptan0007 Sana denk gelmemiş.
Soran+1 yılCevap verebilirsiniz soru basligi dikkat cekiyor diye oyle yazdim yoksa herkes fikrini soyleyebilir
- +1 yıl
Biz Hüseyin le muhabbet ediyoruz teşekkür 😁
+1 yılYanında görülmek mi istemiyor 🤔 ne kadar bilgi sahibisin onunla ilgili?
016 Yorumla
Soran+1 yılBilmem neden istemesinki çok yogun isleri o yuzden bulusamiyorduk ama iş cikisida gormek istiyordu beni
- +1 yıl
Onun hayatını ne kadar biliyosun?
Soran+1 yılKac kardes oldugunu nereli oldugunu nerede ne is yaptigini kac yasinsa oldugunu felan biliyorum
Soran+1 yılCok anlamsiz seyler oldu biranda karsima supriz yumurtadan cikar gibi cikti ilgilendi numarami almak icin cok cabalai ugrasti aldi evimin adresini bir sekilfe bulmus hikayelerimden sonra en son bulustuk 20 dakika kaldim yaninda beni begenmemesine imkan yok cok goruyorfu canli hatta daha guzel buldugundan bile eminim ama sonra bitirdi sebebini sordum uyumsuz olabilecegimizi dusundum sen cok duragansin ben cok enerjik dedi
- +1 yıl
Garip bi adammış :) ama iyi biri anlattığın kadarıyla. Hareketleri garip sadece. Konuşmayı denedin mi bunları?
Soran+1 yılSordum niye boyle garip davraniyorsum diye
Soran+1 yılUyumsuz olacagimizi dusundum dedi ama aslinda cok yanlis yapti onunla ayniydim ama o bitirmeyi secti ve korktu sanirim evlilikten cunku onunla bulusacagim zaman babam gormez demi demisti bende dedim biliyorlar zaten seninle bulusavagimi dedim cok sasirdi
Soran+1 yılAslında biraz içimi dokucek olursam benim içimse ukte kaldı. Cunkü yarım kaldı her sey ve 25 yasindayim bu yasima kadar kimseyi bu denli hayatima almak ve hayatina dahil olmak istememistim. maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip kendim gibi olamadım. Camda beni gormek istemesi bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen cok kişi oluyor dısi guzel, mevki anlamindan yuksek olan kisiler ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Bu kisi karsima cikmadan bir gece once ruyamda benimle tanismak istedigini gormustum. Hem oda biraz etkiledi beni hemde benim. icin yokus cikmasi, yolunu uzatmasi, gormek istemesi felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdi severse cok guzel sevebilecegini ve benimde onu guzel sevebilecegime inandirdi. Ama bazi davranislarida guvenimi yıktı. Ilk günlerden evlilik konusunu açtım baskalarina uyarak tabiki korkar. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik ama taniyamadik.
- +1 yıl
Sahip çık buna o zaman. Zorla sen.. ama pohunu çıkarmadan zorla..
acaba çay içmeyemi çıksak gibi teklifler sun.
Soran+1 yılBitti ama
- +1 yıl
Git kolundan tut benim olacaksın de.. 😏
Anneme anne diceksin..
Evimde dizimin dibinde oturcaksın de.
Soran+1 yılHı hı derim :)
Soran+1 yılKeske onu o yapsa 😊
- +1 yıl
Onun dötü yemiyo anladık.. sen yap alışılmışın dışında olur. Güzel olur.
Soran+1 yılGidicem son kez :)
Soran+1 yılBiraz içimi dokmek istiyorum. Benim içimde ukte kaldın. Cunkü yarım kaldı her şey. Ben fazla duygusal ve hassas oldugum icin maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip baskalarinin fikirleri uzerine kendim gibi olamadım. Camdan beni gormek istemen bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen ve tanismak isteyen cok kişi oluyor ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Sende hoşsun, sempatiksin senide muhakkak begenenler oluyordur ama konu aslında begenilmenin otesinde gercekten sevilebilecegini dusundugun kisiyle bir seyler yasamak istekmemi yoksa oylesine yasamak istemekmi. Benim icin oylesine kişi olmadigin icin tüm korkularımı her seyi bir kenara birakip sana gelmek istedim.
Karsima cikmadan bir gece once ruyamda gormustum hem oda biraz etkiledi beni hemde benim icin yokus cikman, yolunu uzatip beni gormek istemen felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdin severse cok guzel sevebilecegini ve benimde seni guzel sevebilecegime inandirdin. En ilk gunlerden baskalarina uyarak hareket ettigim icin tam anlamiyla anlaşamadik. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik, ama taniyamadik. Yazsam olur mu
+1 yılSenden emin olmak ister
19 Yorumla
Soran+1 yılBiraz içimi dokmek istiyorum. Benim içimde ukte kaldın. Cunkü yarım kaldı her şey. Ben fazla duygusal ve hassas oldugum icin maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip baskalarinin fikirleri uzerine kendim gibi olamadım. Camdan beni gormek istemen bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen ve tanismak isteyen cok kişi oluyor ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Sende hoşsun, sempatiksin senide muhakkak begenenler oluyordur ama konu aslında begenilmenin otesinde gercekten sevilebilecegini dusundugun kisiyle bir seyler yasamak istekmemi yoksa oylesine yasamak istemekmi. Benim icin oylesine kişi olmadigin icin tüm korkularımı her seyi bir kenara birakip sana gelmek istedim.
Karsima cikmadan bir gece once ruyamda gormustum hem oda biraz etkiledi beni hemde benim icin yokus cikman, yolunu uzatip beni gormek istemen felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdin severse cok guzel sevebilecegini ve benimde seni guzel sevebilecegime inandirdin. En ilk gunlerden baskalarina uyarak hareket ettigim icin tam anlamiyla anlaşamadik. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik, ama taniyamadik. Yazsam olur mu ona yazicamda- +1 yıl
İçinden geldiği gibi davran.
Soran+1 yılBitirdi
- +1 yıl
Üzülme
Soran+1 yılÖzledim onu
- +1 yıl
Kaçan fırsatlarr…
Soran+1 yılBana dediki ben daha enerjigim sen cok fazla duragan bunu sadece tek bulusmada dusunmus 20 dakila kalmistim yaninda aslinda cok yanlis varsayimda bulundu. Peki dedim bende sonra dün yanlislikla arkadasima atacagim bir mesaji ona attim geri sildim oda soru isareti atmis cevap vermedim. Sessiz kalsam 1 ay merak eder mi birde surekli yazip duruyordum bosluga duser belki
- +1 yıl
Derin mevzular, istersen takp yaparsan özelden devam edelim
Soran+1 yılSoru bu :)
Evli ya da sevgilisi var seni uzaktan göryor ama bulusmuyo cok sacma
02 Yorumla
Soran+1 yılEvli değil sevgilisi var mı bilmiyorum denedim yok gibi elektrik muhendisi çok yogun calismaktan sikayet edip duruyordu
buluşmak istemiyor ise boş ver onu sen
06 Yorumla
Soran+1 yılAslında biraz içimi dokucek olursam benim içimse ukte kaldı. Cunkü yarım kaldı her sey ve 25 yasindayim bu yasima kadar kimseyi bu denli hayatima almak ve hayatina dahil olmak istememistim. maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip kendim gibi olamadım. Camda beni gormek istemesi bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen cok kişi oluyor dısi guzel, mevki anlamindan yuksek olan kisiler ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Bu kisi karsima cikmadan bir gece once ruyamda benimle tanismak istedigini gormustum. Hem oda biraz etkiledi beni hemde benim. icin yokus cikmasi, yolunu uzatmasi, gormek istemesi felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdi severse cok guzel sevebilecegini ve benimde onu guzel sevebilecegime inandirdi. Ama bazi davranislarida guvenimi yıktı. Ilk günlerden evlilik konusunu açtım baskalarina uyarak tabiki korkar. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik ama taniyamadik.
- +1 yıl
daha birbirini tanımadan evlilik sözü insanı korkutur gerçekten.. onu. dışında da bir erkek ilk günden evlilik konusu açarsa bu da samimi ve inandırıcı olmaz.. başkasına uyma sen ne hissediyorsun önemli olan o.. bence ona karşı hâlâ ayni hislerin varsa onu beklemeden sen konuşmaya çalış. olmazsa bile en azından onun için kendim için elimden gelen her şey yaptım dersin onun rahatlığı olur.
Soran+1 yılKesinlikle. Egri ya da dogru ne yasanirsa yasanir ama yasanir
Soran+1 yılBiraz içimi dokmek istiyorum. Benim içimde ukte kaldın. Cunkü yarım kaldı her şey. Ben fazla duygusal ve hassas oldugum icin maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip baskalarinin fikirleri uzerine kendim gibi olamadım. Camdan beni gormek istemen bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen ve tanismak isteyen cok kişi oluyor ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Sende hoşsun, sempatiksin senide muhakkak begenenler oluyordur ama konu aslında begenilmenin otesinde gercekten sevilebilecegini dusundugun kisiyle bir seyler yasamak istekmemi yoksa oylesine yasamak istemekmi. Benim icin oylesine kişi olmadigin icin tüm korkularımı her seyi bir kenara birakip sana gelmek istedim.
Karsima cikmadan bir gece once ruyamda gormustum hem oda biraz etkiledi beni hemde benim icin yokus cikman, yolunu uzatip beni gormek istemen felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdin severse cok guzel sevebilecegini ve benimde seni guzel sevebilecegime inandirdin. En ilk gunlerden baskalarina uyarak hareket ettigim icin tam anlamiyla anlaşamadik. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik, ama taniyamadik. Yazsam olur mu
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılYaşlarınız kaç kaç
024 Yorumla
Soran+1 yıl25 ikimizinde
- +1 yıl
Sen beğendin o zaman çocuğu
Soran+1 yılAslinda ondan çokkk daha iyileri begeniyor cay kahve icmek istiyorlar tanismak vs ama bu kisiyi begenmeden ote beni cok guzel sevebilecegine inandirdi o yuzden ukte kaldi icimde. Mevki anlamda dis gorunus anlaminda yuksek kisiler yaklasiyor 25 yasindayim kimseye guvenemiyorum ve hayatima alamadim asik olmaktan korktum ama bu kisiyle yasamak istedim herseyin ilkini
- +1 yıl
İkinizin de tiplerini merak ettim ya
Soran+1 yılKendimden bahsediyim.
1.58 boy
46 kilo
Yesil gozluyum
Kumral sacliyim omuzlarima kadar uzun
Burnum kucuk
Dudaklarim dolgun estetik zannediyorlar ama guzel estetik olanlardan
Yuzum kucuk bu sekildeyim
Soran+1 yılBiraz içimi dokucek olursam benim içimse ukte kaldı. Cunkü yarım kaldı her sey ve 25 yasindayim bu yasima kadar kimseyi bu denli hayatima almak ve hayatina dahil olmak istememistim. maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip kendim gibi olamadım. Camda beni gormek istemesi bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen cok kişi oluyor dısi guzel, mevki anlamindan yuksek olan kisiler ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Bu kisi karsima cikmadan bir gece once ruyamda benimle tanismak istedigini gormustum. Hem oda biraz etkiledi beni hemde benim. icin yokus cikmasi, yolunu uzatmasi, gormek istemesi felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdi severse cok guzel sevebilecegini ve benimde onu guzel sevebilecegime inandirdi. Ama bazi davranislarida guvenimi yıktı. Ilk günlerden evlilik konusunu açtım baskalarina uyarak tabiki korkar. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik ama taniyamadik.
- +1 yıl
Dostum sakin ol.. eğer dediğin gibiyse neden olmasın... Sen sana cidden değer veren biri olmasını istiyorsun.. bu da o olabilir diyorsun..
Soran+1 yılEvet o yuzden son kez gidicem
- +1 yıl
Güzel bir şey çıkacak..
Soran+1 yılSon kez yazicam
Soran+1 yılBu cabamdan sonrada olmazsa demekki dusundugum gibi degilmis bazi seyler diyip gecicem :)
- +1 yıl
Dostum senin hikayenin güzel bitmesini istedim ya.. bana güzel şeyleri çağrıştırıyor
Soran+1 yılBakin şunu yazdim :)
Soran+1 yılNe kadar iyisiniz tesekkur ederim iyligimi dusundugunuz icin
Soran+1 yılBiraz içimi dokmek istiyorum. Benim içimde ukte kaldın. Cunkü yarım kaldı her şey. Ben fazla duygusal ve hassas oldugum icin maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip baskalarinin fikirleri uzerine kendim gibi olamadım. Camdan beni gormek istemen bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen ve tanismak isteyen cok kişi oluyor ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Sende hoşsun, sempatiksin senide muhakkak begenenler oluyordur ama konu aslında begenilmenin otesinde gercekten sevilebilecegini dusundugun kisiyle bir seyler yasamak istekmemi yoksa oylesine yasamak istemekmi. Benim icin oylesine kişi olmadigin icin tüm korkularımı her seyi bir kenara birakip sana gelmek istedim.
Karsima cikmadan bir gece once ruyamda gormustum hem oda biraz etkiledi beni hemde benim icin yokus cikman, yolunu uzatip beni gormek istemen felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdin severse cok guzel sevebilecegini ve benimde seni guzel sevebilecegime inandirdin. En ilk gunlerden baskalarina uyarak hareket ettigim icin tam anlamiyla anlaşamadik. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik, ama taniyamadik.- +1 yıl
Kardeşim.. belki de bu kadar detaylı yazman iyi olmayabilir
Soran+1 yılBelkide hic yazmamam gerekir. O yazarsa o zaman anlatirim. Vazgectim
- +1 yıl
Haa yazmadin mi
Soran+1 yılYok :) gondericektim vazgectim
- +1 yıl
Nedense sana ciddi yardım etmek istedim ya
Soran+1 yılTesekkur ederim düsunmeniz yeter. Belkide akisina birakmak lazım
- +1 yıl
Allah'ım doğru kişi oysa kolaylaştır.. değilse sogut diye dua et.. odaklanıp
Soran+1 yılNe güzel dua :))
- +1 yıl
Evett
+1 yılHasta muhtemelen, ya da korkak
019 Yorumla
Soran+1 yılKorkak
- +1 yıl
Ondan bi halt olmaz kes ilişkiyi
Soran+1 yılBen korkuttum aslinda kacırdim kendim olamadim ucuncu kisilerin dedigiyle birseyler yaptim hep
- +1 yıl
Yinemi sen🤣
- +1 yıl
Hala bitmedimi bu iş
Soran+1 yılYine ben :))
Soran+1 yılGorunurde bitti aklimda bitmedi
Soran+1 yılBenim içimde ukte kaldı. Cunkü yarım kaldı her sey ve 25 yasindayim bu yasima kadar kimseyi bu denli hayatima almak ve hayatina dahil olmak istememistim. maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip kendim gibi olamadım. Camda beni gormek istemesi bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen cok kişi oluyor dısi guzel, mevki anlamindan yuksek olan kisiler ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Bu kisi karsima cikmadan bir gece once ruyamda benimle tanismak istedigini gormustum. Hem oda biraz etkiledi beni hemde benim. icin yokus cikmasi, yolunu uzatmasi, gormek istemesi felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdi severse cok guzel sevebilecegini ve benimde onu guzel sevebilecegime inandirdi. Ama bazi davranislarida guvenimi yıktı. Ilk günlerden evlilik konusunu açtım baskalarina uyarak tabiki korkar. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik ama taniyamadik.
- +1 yıl
Artık kısmet başka bahara, artık zorlama bu işi, çok hayal kuruyorsun, mevkisi yüksek derken rakım olarak mı yüksek😅🤣
Soran+1 yılYok ya mudurum patronum ikiside benim icin rekabet ediyorlar samimi geliyormu zerre gelmiyor. Icimden boyle seyleri onlar icin kuruyormuyum asla
- +1 yıl
Artık zaten müdürde patronda evlidir onlardan fayda gelmez
Soran+1 yılBekar ve seviyor mudurum beni gercekten ama ben sevmiyorum
- +1 yıl
O zaman senin de sevebileceğin birini bul
Soran+1 yılBu kişi işte
- +1 yıl
O olmuyor, tekrar deneyiniz
- +1 yıl
Çocuğu korkutmuşsun ondan hyır yok sana🤣
Soran+1 yılSon kez deniyivem bu defa kendim olarak
- +1 yıl
Artık korku girmiş içine çocuğun🤣
- +1 yıl
İstediğin kadr dene, sen aradıkça daha çok uzaklaşacak
+1 yılişi vardır evde bekleyeni olabilir
02 Yorumla
Soran+1 yılEvli değil
- +1 yıl
o zmana özlemiştir olamaz mı :D
Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. 30 yaş altı cevap verince ne oluyor :D
01 Yorumla
Soran+1 yılCeval verebilirler
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılDeğer vermediği için
04 Yorumla
Soran+1 yılNiye
Soran+1 yılO zaman gormek istemezki yolunu uzatmaz
- +1 yıl
Uzatır mantıklı düşünme karşındaki erkek
Soran+1 yılBeni görmek istemesinin nesi kotuki
- Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılBekar olduğuna emin misin
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
başka bir vardır
011 Yorumla
Soran+1 yılYoksa
Soran+1 yılBen kacirdim aslinda
Soran+1 yılKorkuttum
Soran+1 yılYani cevremdeki kisilerin aklina uyup ilk gunlerden ciddi oldugumh soyledim evlilik konusunu felan acildi utandim neyse sonra cama ciksan gorsem diyiyor cikmiyordum uzatiyordum normal anlik resim istiyordu atmiyordum yani cok kontrolcu davrandım
Soran+1 yılHayir normal resim
Soran+1 yılBiraz içimi dokmek istiyorum. Benim içimde ukte kaldın. Cunkü yarım kaldı her şey. Ben fazla duygusal ve hassas oldugum icin maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip baskalarinin fikirleri uzerine kendim gibi olamadım. Camdan beni gormek istemen bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen ve tanismak isteyen cok kişi oluyor ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Sende hoşsun, sempatiksin senide muhakkak begenenler oluyordur ama konu aslında begenilmenin otesinde gercekten sevilebilecegini dusundugun kisiyle bir seyler yasamak istekmemi yoksa oylesine yasamak istemekmi. Benim icin oylesine kişi olmadigin icin tüm korkularımı her seyi bir kenara birakip sana gelmek istedim.
Karsima cikmadan bir gece once ruyamda gormustum hem oda biraz etkiledi beni hemde benim icin yokus cikman, yolunu uzatip beni gormek istemen felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdin severse cok guzel sevebilecegini ve benimde seni guzel sevebilecegime inandirdin. En ilk gunlerden baskalarina uyarak hareket ettigim icin tam anlamiyla anlaşamadik. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik, ama taniyamadik. Yazip gondericektjm vazgectim
+1 yılTanıyorum bu soruyu
03 Yorumla
Soran+1 yılBende tanidim
- +1 yıl
Gel 🤣
- +1 yıl
Ne yapıyorsun
+1 yılbaşka bir ilişkisi var.
04 Yorumla
Soran+1 yılYoksa
- +1 yıl
bileniyor sana
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılAslında benim içimse ukte kaldı. Cunkü yarım kaldı her sey ve 25 yasindayim bu yasima kadar kimseyi bu denli hayatima almak ve hayatina dahil olmak istememistim. maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip kendim gibi olamadım. Camda beni gormek istemesi bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen cok kişi oluyor dısi guzel, mevki anlamindan yuksek olan kisiler ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Bu kisi karsima cikmadan bir gece once ruyamda benimle tanismak istedigini gormustum. Hem oda biraz etkiledi beni hemde benim. icin yokus cikmasi, yolunu uzatmasi, gormek istemesi felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdi severse cok guzel sevebilecegini ve benimde onu guzel sevebilecegime inandirdi. Ama bazi davranislarida guvenimi yıktı. Ilk günlerden evlilik konusunu açtım baskalarina uyarak tabiki korkar. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik ama taniyamadik.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılevli olabilir mi :D
027 Yorumla
Soran+1 yıl25 yasinda
Soran+1 yılEvli gibi değil cok acik kiz takip ediyor.
- +1 yıl
yani takip edebilir bu tür adamlar var karıları da boşvermiş oluyor artık
Soran+1 yılevli değilse
- +1 yıl
evli değil ise de görülmek istemiyor olabilir ya da bilmiyorum
Soran+1 yılSevgilisimi vardir
Soran+1 yılBitirdim zaten ama cok anlamsiz seyler oldu biranda karsima supriz yumurtadan cikar gibi cikti ilgilendi numarami almak icin cok cabalai ugrasti aldi evimin adresini bir sekilfe bulmus hikayelerimden sonra en son bulustuk 20 dakika kaldim yaninda beni begenmemesine imkan yok cok goruyorfu canli hatta daha guzel buldugundan bile eminim ama sonra bitirdi sebebini sordum uyumsuz olabilecegimizi dusundum sen cok duragansin ben cok enerjik dedi
- +1 yıl
yani sevgilisi olabilir
- +1 yıl
durağan birisi isen yapamaya bilir mesela ben çok durgun bir kadın ile olamam enerjiğim çünkü ne kadar güzel olursa olsun
Soran+1 yılDurağan değilim çokkk enerji doluyum sadece sakinim eglenceli olmadigimi soguk oldugumu dusunup onyargi ile yaklasiyorlar
Soran+1 yılAslında biraz içimi dokucek olursam benim içimse ukte kaldı. Cunkü yarım kaldı her sey ve 25 yasindayim bu yasima kadar kimseyi bu denli hayatima almak ve hayatina dahil olmak istememistim. maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip kendim gibi olamadım. Camda beni gormek istemesi bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen cok kişi oluyor dısi guzel, mevki anlamindan yuksek olan kisiler ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Bu kisi karsima cikmadan bir gece once ruyamda benimle tanismak istedigini gormustum. Hem oda biraz etkiledi beni hemde benim. icin yokus cikmasi, yolunu uzatmasi, gormek istemesi felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdi severse cok guzel sevebilecegini ve benimde onu guzel sevebilecegime inandirdi. Ama bazi davranislarida guvenimi yıktı. Ilk günlerden evlilik konusunu açtım baskalarina uyarak tabiki korkar. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik ama taniyamadik.
- +1 yıl
zaten hevesin kaldığı için üzüldün bu kadar belki deneseydniz bu kadar takmazdın
Soran+1 yılEvet oda var
- +1 yıl
bence kısa zamanda aklından çıkartacaksın arzu ettiğin şeyler o kadar naif ki inşallah karınsa çıkar öyle adam
Soran+1 yılAklımdan çiksinda istemiyorum garip yanı. :) ve cok vakitte gecirmedik cok konusmadikta kisa surdu ama işte yarim kalmislik hissi kotu oluyor
- +1 yıl
aynen zaten bu şu an hissettiğin aşk sevgi vs değil yarım kalmışlık yarım kalanlar hasretlik yaratıyor
Soran+1 yılBiraz içimi dokmek istiyorum. Benim içimde ukte kaldın. Cunkü yarım kaldı her şey. Ben fazla duygusal ve hassas oldugum icin maalesef cevremdeki kisiler uzulmemden korktuklari icin beni onlar yonlendirdi. Ama bu 2 kisilik iliskiydi ve ben baska kisileride dahil edip baskalarinin fikirleri uzerine kendim gibi olamadım. Camdan beni gormek istemen bana romantik gelmisti ama başkalarina gore hareket ettim. Onun disinda zaten beni begenen ve tanismak isteyen cok kişi oluyor ama ben onlardan çok beni gercekten güzel sevebilecek, benim icin birseyler yapabilecek, beni heyecanlandiracak kisi olsun istemistim. Sende hoşsun, sempatiksin senide muhakkak begenenler oluyordur ama konu aslında begenilmenin otesinde gercekten sevilebilecegini dusundugun kisiyle bir seyler yasamak istekmemi yoksa oylesine yasamak istemekmi. Benim icin oylesine kişi olmadigin icin tüm korkularımı her seyi bir kenara birakip sana gelmek istedim.
Karsima cikmadan bir gece once ruyamda gormustum hem oda biraz etkiledi beni hemde benim icin yokus cikman, yolunu uzatip beni gormek istemen felan hosuma gitti. Aklıma şu profili cizdirdin severse cok guzel sevebilecegini ve benimde seni guzel sevebilecegime inandirdin. En ilk gunlerden baskalarina uyarak hareket ettigim icin tam anlamiyla anlaşamadik. Yani kisacasi birbirimizi tanimak istedik, ama taniyamadik. Yazsam olur mu ona yazicamda :)- +1 yıl
yazdığını yeniden yollamışssın ama :D
Soran+1 yılBuraya icimi doktüm sonra onada yazmak istedim
Soran+1 yılYazmad daha :)
- +1 yıl
yazma sakın boş ver dik dur
Soran+1 yılPeki o yazarsa bir gün o zaman soylerim
- +1 yıl
o zamana kadar çekiştirelim onu burdan :D
Soran+1 yılÇok guldüm buna 😄😄😄
- +1 yıl
gül zaten somurtmak insanlara yakışmyor
Soran+1 yılHele bu zamanlarda herkesin yuzu guler insallah
- +1 yıl
:D amin diyip susmamlı mıyım d:
- Aşk İlişkileri konusunda 13,2b cevap paylaştı.
+1 yılİlgisi var size
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer