1 sene konustugum kisi aramizda hic yakinkik olmadı ama beni begenip arzuluyor benim aile kizi olduğumuda biliyor Şu an ne flort ne arakadasiz adi yok. Benden beklentin ne benden ne istiyorsun diye sormustum dedi Şu an icin beklentim yok senin var mı diye sordu artik yok dedim birde beni farkli buldugunu duragan buldugunh soyler. Dunde dedi Kaldıracagim ama normal olmayan seyler var sende dedi dedim ne uzun uzun hikaye yazar gibi mesajlar atip duruyormujsum. Benimle olmuyor ama gitmemide istemiyor sizcw ne yapmaya calisiyor.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Psikolojik olarak iyi değil ya da seni s. kmek istiyor
1 sene kpnusuyoruz bana cinsel amacli yaklasacak olsa bu kadar zaman bulusup yakinlik kurmak istemezmiydi ya da telefonda o konuyu konusmazmiydi
Böyle bir erkekle hâlâ konuşuyor olmak eziklik. Seni cepte tutuyor. Hemen kurtul ondan.
Bugun konustugumuz uygulamayi sildim. Aslında kendi hayatima bakiyordum ayrilmisti ve bende bitmisti zorlamamistim sonra geldi aylarca pesimde kostu seviyor zannettim karsilik verdim sonra yine cekildi son birkac ay cok cabaladim elimdem gelen her seyi yaptim cok yiprandim bugunde sildim konustugumuz uygulamayi yazdigi mesajlari goruldu bile yapmam arasin bakmam o kadat yorduki
Bırak artık onu
Sevmediği belli birine bu kadar kolay kanmayin
Sevdiğiniz için her hareketine acaba seviyor mu diye yaklaşıyorsunuz zaten
Birakmistim vallahi yoluma bakiyordum ama geldi yazip durdu uzak durdum sonra dedim seviyor heralde karsilik verdim yine degersiz hissettim yok saymak istedim ycevap vermedim mesajlarina aramalarina vs sonra benim gibi kotu hissetmesin diye cevap verdim uzuldum sonra yine üzdü beni
Iste kafami karistiran sey dedim 1 yil konusuyoruz benimle bulusur yakinlasmaya calisitdi ya da acik resim isterdi felan bunlari yapmamasi kafmi karistirdi dedim o zaman kullanmiyor galiba diye dusunmustum
Güçlü ol gerekirse kan kus ama böyle adilere dönme
Degilmi bencede cok haklisiniz
Beni uzup durdu aglatti yok saydi ben ona uzuldugum icin dondum yok saymiyim dedim sadece sevmek ve sevilmek istedim buyuk beklentimde yoktu
Zaten en son dedi bu kadar uzun yazmana gerek yok kendini zamanla tanitabilirsin felan peki dedim sildim numarasini uygulamayi mesaj atmissa bile tek tik olmustur uygulamayi sildigim icin bana gelmez whatsaptan yazar ordanda goruldu dahi atmam diyiyorum sana hayatinda mutluluklar felan bitiriyorum onlari görmezden geliyor baska sey soyluyor
Engellemek zor mu
İstesen ulaşmasına engel olursun güçlü ol
Enayi durumuna da düşürmüş seni
Evime yakin yerde de calisiyor yolda larsilasiyorduk gulumsuyordu felan kaldiriyordum
Birde artik engellemem yok saymak mesaj attikca cevap dahi vermemk goruldu daho atmamak insana daha aci veriyor ne hissettigimi hissetsin istiyorum yazdikca ruh gibi olucam asla tek kelime yazmam cildirsin dursun en son sinirden dokulur ya da dokulmez o kisimlada ilgilenmiykrum artik ama yok sayilmak ne demek gorsun
Bunları yapamazsın zaafın var
Neyse ya sen bence ümitsiz vakasın hissettiğimi hissetsin falan senin ona değer verdiğini gösterir ben ayrılınca ne hissetmiş eksikligimi hissetmiş mi üzülmüş mu umrumda olmuyor aklıma gelmez bile bir daha
Yaparsam ne hisseder
Cidden ümitsiz vakasın ya senin tamamen silmen ne hissettiğini de dusunmemen lazım biraz gururlu olun herkes aynı şeyleri diyor
Yalnız ev kızları daha fena zaten açılan sorudan da belli oluyo
Ev kiziyim sozunu genis anlatmamak icin yazmistim. Fenasi varmidir yokmudur bilmem ben kendimi bilirim
O aptalla bidaha muhatap olma 30 yasindayim bak altini ciziyorum ona selam bile verme..
Bitirdim zaten
Yoluma bakiyordum kac defa hayatima dahil oldu bende saf gibi inandım ona
Kafami cok karistirdi kendimi ciekin hissettim anlik mutlu edip bin mutsuz etti tavirlariyla. Bu zamana kadar bulusmadi amac cinsellik olsa bulusup yakinlasmak icin yapmazmiydi hatta ben cok istedim bulusmak o istemedi izin gunlerimiz ayni degil onun disinda bir gun hastaydi yapabilecegim bir sey var mı diye sormustum gel demisti gev oldu demistim yarin gel demisti calisiyorum demistim peki uyuyalim o zaman dedi yarin denemek icin yazdim istersen ugriyim yanina dedim yok zahmet etme demisti. Telefonda oyle konulara girmiyor cinsellik gibi sadece normal resim koymustum opmek isterdim demisti birgun sonra 1 sene once adalara gitmek istedim dedi olur gidelim kalirmiyiz orada kalip ne yapicaz dedim basbasa uygun olmaz dedim orada heyecanlanmisti ve orada tepki koymustum bitirmistim konusmayi o pesimden baya kpsmustu. Ona karsi Arzum var oda sbiliyor bunu ama evlenmeden once bir şey yapmam bunuda tahmin ediyordur. Hayatima giren ikinci kisiydi zaten onu haricince kimseyle yakinligimda olmamisti. Buda 1 bucuk sene oldu hep bir dongunun icine girmisiz gıbi ne zaman kabullenip vazgecsem hissediyor mu ne yapiyorsa biranda karsima cikiyor. Evime yakin yerde calisiyor zaten. Ve en son aramiz biraz soguk ve bozuktu dedim senin benden beklentin ne ne istiyorsun benden oda dedi Şu an icin yok senin var mı dedi artik yok dedim. Bana dedi kaldiracagim ama sende normal olmayan seyler var bende ne dedjm dedi uzun uzun hikaye yazar gibi neden ysziyorsun ki zamanla zaten kendini tanitabilirsin bende peki dedim 5 gun oldu ne o yaziyor ne ben
Yazma işte takmiyo seni yedekte dursun hesabi
Sildim attim numarasinida ama ona yazmamida istiyor 2 gun onve gordum evime yakin yerdw calisiyor sokagi donmemle servisi hareket etti yaninda arkadasida vardi baya bakti bana hic bakmadim bile
Zaten bitiriyorum yazmiyorum suanda yazmam yani bitto bende vazgeciyorum o yaziyor yine yazicak bu defa cevap dahi vermiyicem
psikolojik sorunları var galiba
Ne olabilir sizce
Misal saci dokulmus 1 numara yapmış utandigi icin bulusmuyor
görüştüğün kişi depresyonda olabilir vs vb de olabilir sen en iyisi bu eleman dan uzak dursan iyi olur içimden bir his öyle söylüyor çocuğun ne yapmak istediği belirsiz ayrıl kurtul
Ayrildim depresyonda degil gayet iyi baska kisilerlede gorusuyor benide bekletiyor galiba. Zaten en son dedi bu kadar uzun yazma kendini zamanla tanitabilirsin felan oeki dedim sildim numarasini uygulamayi mesaj atmissa bile tek tik olucak uygulamayi sildigim icin bana gelmez whatsaptan yazar ordanda goruldu dahi atmam diyiyorum sana hayatinda mutluluklar felan bitiriyorum onlari görmezden geliyor
hmm o halde hiç uğraşma çıkar onu hayatından önüne bak ve kafanada takma
Cikarmistim yuregimi cok yaktı sildim numarasini felan ama yok sayilmak ne demek hissetsin istiyorum engeemedim sildim her yerden o yine yazicak ban biliyorum yazdikca goruldu aticam tek kelime dahi yazmam goruldu bile yapmam ne hissettigimi hissetsin dahada donmem zaten
Her şeyden engelleyin gitsin asla cevap vermeyin
Asla cevap vermem bitti artik aklimla cok oynadi
o seni hak etmiyor boş ver gitsin böyle olduğu içinde hiç üzülmeye değmez
Oyle yapicam evime yakin yerde calistigi icin kendini gosteriyor yine bakmiyorum orali olmuyorum bir sekildr hayatima girmeye calisiyor
onunla iletişime geçme boş ver uzak dur görmemezlikten gel en iyisi
Çünkü kullanıyor
Beni kullanması icin benden faydalanmasi gerekmez mi
Evet ama sonuçta erkekler türlü türlü
Evet ama bu kişiye nasil ders verilir sizce ya da niyetini nasil aciga cikartabilirimki
Ben birini seviyorum benden uzak dur de işte ya da bağır ayrıl o zaman gerçek yüzünü görürsün bence
Yok saymak en buyük intikam en iyisi yok saymak galiba yazsin etsin beni biraktigi yerde bulacagini zannediyor geldiginde bulamiyicak beni onu oyle yok sayicamki varligindan supheye dusecek en zarif ve guzel intikam bu intikam derdinde de degilim ama beni yok saydi ne hissettigimk hissetsin isterim
Tamam anladım
25 buçuk olmazmi
Olur
Tamam