Esimle aram çok kötü eşim haklı iken hareketleri ve davranışları yüzünden haksız duruma düştü?

Okuyacağınız için şimdiden teşekkürler iki gün önce Annemlere gittik ordan da abimlere geçtik eşim ilk once yok dedi daha sonra tamam dedi geç gittik biraz 8 buçuk gibi annem ve abim kapı komşu abim de işten yeni gelmiş yorgun farklı davranmis eşime eşim kendini fazlalik gibi hissettmis falan eve gelirken bağırıp konuştu benimle ben sakin ol ne oldu diyorum senin yüzünden sen dedin diye gittik hal tavırlarina bak falan dedi benimde sinirim bozuldu cevap verdim ama saygısızlık edecek şekilde değil dün gittim eşime dedimki tamam abim farklı davranmis sana ama neden bu kadar hıncını çıkarıyon benden dediki sen akıl etseydin gitmezdik madem yorgun niye götürdun bizi oraya neyse baya uzadı ben çok kötü oldum bir an ağladım ve ona sarılmak istedim ilk defa ailem yüzünden tartıştık çok tuhaf oldum ve beni geri itti sarılma dedi rahat bırak beni kaç gün kendinde düşün bişeylerin farkına var falan çok zoruma gitti davranışları yüzünden haksız duruma düştü normal temiz düzgün anlatsaydi bende anlayış ile karşılardim bu arada hamileyim de 😔

Esimle aram çok kötü eşim haklı iken hareketleri ve davranışları yüzünden haksız duruma düştü?
Cevapla