Evlilikte kadının kocası kötü davranıyorsa kadın bir suç mu yapmıştır?

annem hep "kadın bişey yapmıştır. kimse kimseyi durduk yere dövmez" diyor. tamam, bişey yapmış olabilir ama dövmesi yanlış. siz ne düşünüyorsunuz?
Evlilikte kadının kocası kötü davranıyorsa kadın bir suç mu yapmıştır?
Cevapla