Bir Kadını ya da Erkeği geçmişi yüzünden Cezalandırır mısınız?

Temiz ve Kirli diye ayıralım insanları. temizler temizlerle kirliler temizlerle olmak istiyor. istinalar ama kaideyi bozmaz.

Önyargı neden var bu konuda. Herkesin yanlışları var. Hataları var. Belli yaşanmışlıklar var. Önemli olan karakter, konusma, anlaşabilme ortak payda değil mi burayı kendinizce doldurabiliriz.

Önemli olan şimdi değil mi? Neden geçmiş? Geçmişi o insanı tanımak için bilmek isteriz bende isterim. Ama geçmişe göre sen olmazsın sen bunu yaparsın sen güvenilmezsin gibi gibi söylemler doğru gelmiyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Tartışalım konuşalım gece uzun...

Bir Kadını ya da Erkeği geçmişi yüzünden Cezalandırır mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Hayatı bir araba kullanmaya benzetebilir miyiz. Sen hiç dikize bakarak araba kullanan gördün mü ? dikizleri kontrol eder ama her zaman önümüze bakarız.
Güncellemeler
+1 yıl
Temiz ve kirliden kastım nasıl anlamak isterseniz.. İster cinsellik olarak algıla. İster kötü alışkanlık olarak algıla. İstersen hiç yaşanmamışlık olarak algıla bunu size bırakıyorum.
Bir Kadını ya da Erkeği geçmişi yüzünden Cezalandırır mısınız?
Cevapla