Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
İntikam almadım desem yalan söylemiş olurum.. Kolay kolay kimseden nefret etmem ya da kin tutmam.. Eğer ciddi anlamda kin tuttuysam ve karşı taraf canımı çok yakmışsa acısını çıkarırım.. Bence kimse kendini masum da ilan etmesin.. Herkesin bir sabrı vardır ve herkesin bir damarı vardır.. İnsanların hepsi istisnasız refleks olarak zaten canları yandığı zaman can yakarak tepki verirler.. Bir nevi dövüş gibi düşünelim bunu, size vuran birine siz de refleks olarak vurursunuz hem korunmak hem de aynı şeyi ona yapmak maksatlı.. Keyifli geceler..
Ona en büyük ceza kendimden uzaklaştırmak olur çünkü bazı insanlara ne yaparsan yap ne dersen de asla bildiklerinden şaşmaz Ve sana aynısını yapmaya devam eder bir tek senin hamlenle belki değişebilir oda şu karşımızdakine en güzel ceza hayatımızdan çıkarmak olur bu senin en yakının olsa bile hiç fark etmez onu umursamamak sessiz kalmak bir hiç olduğunu göstermeye çalışmak verilebilecek en iyi ceza diye düşünüyorum Ama bunları yaparken net bir tavırda olmak lazım yoksa hiç işe yaramaz 🖤
Önceden olsa yapardım mutlaka ödeşirdim ve kötülüğe kötülük ile cevap verirdim. Şimdilerde yapmıyorum umursamıyorum intikam almak için harcayacağım zamana bile değmezler kötülük yapan bi şekilde kötülük buluyor zaten bide karmaya çok inanıyorum o yüzden uğraşmıyorum
muhtemelen çok daha kötüsünü yapar faiziyle ödetirim sadece bana değil sevdiklerime veya her hangi bir masuma yapılana da aynı şekilde ceza keserim son derece de sadist ve acımasız olmamla biliniyorum o konuda
Hayır uğraşmaya değmezler, canımı yakarsa gerekeni yaparım. Sonunda can nasıl yanar anlar ama ben elimi kirletip onun seviyesine dusmemeyi tercih ediyorum..
Bana etki edecek bir durumsa evet ama beni etkilemiyorsa, birşeyi değiştirmiyorsa kendi halinde bırakırım. Bu arada moon knight dizisinin konusuna güzel gönderme yapmışsın, harika bölümdü cidden bugün yayınlanan bölüm :D
Ben de çok beğendim. Zaten soruyu da orada esinlendim. Yalnız tam oturmayan parçalar var gibi ya da ben mi kaçırdım anlamadım. Marc stevenin bedenine ne zaman girdi etti orayı gösterdiler mi göstermediler mi 😂
Heh işte orayı merak ediyordum. Çünkü direkt dizi öyle başladı diye hatırlıyorum. İlk bölümü izlerken bazı yerlerine bakamama durumum olmuştu bir iki dakikalık. Geri de sarmak istemedim 😂
Dizinin her saniyesi, her detay önemliydi valla, baksana başta diziye öylesine konulmuş gibi duran ufak bir akvaryum balığı bile hikayeye hizmet ediyor, odak gerektiren bir dizi bu :D
Steven olayı yavaş yavaş ayıkıyor tek bir olay ile değil, yani stevenin nasıl marctan haberi olduğunu soracak olursan tek bir cümle ile cevap vermek zor buna.
Hayır, kötülük yaparsa kötü kötü bakarım. O kadar. Sadece bakışlarımla rahatsız edip özür dilemesi yeterli. Zaten kızdığım, nefret ettiğim bir şeyi de beş dakika sonra unutuyorum. O yüzden çok bir şey yapmama gerek kalmıyor ☾
yok ama öyle şeyler söylerim ki yüceler yücesine , ve iletirim intikamını dirhem dirhem alsın diye ve o beni duyar bir gün vanı her yandığında aklına ben gelirim öyle söyliyeyim
Hayır, hem onlara onlar gibi gitmek istemem, hemde vaktime değeceklerini düşünmem. Bir nevi yine kendimi yormuş olurum kötülük yapmak için, hiçbir şey yapmamak çok daha iyi geldi bana hep...
Bana nasıl bir kötülük yaptığına bağlı eğer benim değerlerime ve aileme dokunan bir zararsa bu, tırnaklarını tek tek kökünden çekerim yani çekmiş kadar acı yaşatırım demek istedim
O kadar umursamam ve görmezden gelirim ki o kişiyi kendi varlığını sorgular. Kötü insana kötülükle karşılık vermek onun seviyesine inmek demektir. Bu da kendime büyük ayıp etmek olur.
O insanı affetmem asla ancak cezalandırılmak için bir şey yapmam... Bana en çok ihtiyaç duyduğu anda yalnız bırakırım sadece... Eğer bu ceza oluyorsa..
Allahindan bulsun derim bilirim ki kötü kalp ile kötü vicdan kötü huy ile elime yüzüme bulaştiririm kötü şeyler olur sonra ama bilirim ki Allah en iyisini en güzelini yapar
Asla seviyemi düşürmem. Unutmak ve hayatı güzel yaşamak en güzel intikamdır, kötülük yapana...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Benim kötülüğümü düşünerek yapmışsa ben bunun altında kalmam. İlla ki canını sıkacak veya keyfini kaçıracak bir şey yaparım ki zaten benden sonra da eskisi gibi mutlu olamaz.
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
G*tünü keser yerıne maymun g*tu takarım
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Hayır, benim gibi birine kötülük yapacak kadar aptalsa zaten hayatı boyunca kim bilir başına daha ne işler açar yani güzel ellerimi kirletmeme gerek yok..