Ben kötü biri değilim, sen iyi biri olmamı hak etmemişsindir. bu sözü sıklıkla kullanır mısınız.

Ben kötü biri değilim, sen iyi biri olmamı hak etmemişsindir. bu sözü sıklıkla kullanır mısınız.

Hayır yapmam.. Allaha havale ederim elbet bir gün yaşattığını yaşayacak.. Babamın bu konuda bana bir nasihatı vardı.. Hiçbir zaman da unutmam.. Her ne olursa olsun sana taş atana sen gül at kazanan sen olursun derdi.. O yaşlarda babama çok kızardım.. Bana bunu yapana ben neden böyle davranayım diye ama çok haklıymış.. Her zaman kazanan ben oldum.. Şimdi o kadar mutluyum ki.. Çünkü böyle bir babaya sahibim.. İyikim dünyaya bir daha gelsem yine aynı adamın kızı olmak isterim.. 🥰
Bazısına anladığı dilden cevap vermek lazım... ben kötü biri değilim ama durdukyere bana saldirana da ağzım açık izlemem bu beni kötü biri yapmaz hakkımı savunmamak ezdirmek pısırık kalmak kötülük
Bana kötülük eden aynısını alır... kötüleri affetmek iyilere kötülük olur.. ben sessiz kalırsam onun kötülüğüne hizmet etmiş olurum. Kötülüğe iyilik olarak karşılık vermeyin edin ağızlarina hadlerini bilsinler
Katılıyorum ✌️
Bana kimsenin kötülüğü dokunamaz, o kadar lüksü kimseye sunmuyorum. Anca kötülük yaptığını sanıp, bezelye kadar beyinleriyle kısa süreli mutlu olurlar. Onda da sorun yok. Her şeyi gördüm elhamdulillah, iftira atanını, dost kazığını, yalancısını, iki yüzlüsünü vs bana bir şey olmadı :D olmaz da.
@sosyetic_sheqiil ''Anca kötülük yaptığını sanıp, bezelye kadar beyinleriyle kısa süreli mutlu olurlar.'' bu sözünü çerçeve yapıp asabilir miyim duvara çok iyiymiş :D 😌
Her yere as bunu :D
Her yerde paylaşılır bu güzel söz :D 🥳
Duyanlara duymayanlaraaaa :D
kesinlikleee :D ✌️
Teşekkür ederim can 🥳
Rica ederim can 💞🙏
Bana kötülük yapan birisine karşı kötülük yapmam bunun adı misilleme olur Eğer ben ona onun yaptığını yaparsam ondan ne eksiğim olur İlahi adalete son derece inanıyorum elbet herkes yaptığı şeyin karşılığını iyi ya da kötü bir şekilde görecektir gördüğünü de düşünüyorum
Bana kötülük yapmış birine sustum ve adaleti izledim ve gördüm.. Sonra bir şey oldu ve hayattımda hiç bu kadar pişman olucak bir şey yapmadım 😔 Bana geldi kendi çıkarı içşn yardım istedi.. İçimden gelmedi ve mesafemi kurdulca o yaklaştı ve sonra ona patladım ve kalbini kırdım ve haklıyken haksız konuma düştüm sanki ve çok pişman ve huzursuz içim @portakal-çiçeğii
Cevap
30Cevap
Kötülük yapana kötülük yapmam, nasıl olsa yaşattığını yaşıcak, ilahi adalete inanırım...
Evvelden yapmazdım lakin artık yapıyorum, masum yanımı kaybettim, ben melek gibi bir insandım ya, şimdi kısasa kısas diyorum, takıntılıyım da, artık bir kişinin daha bile isteye bana zarar vermesine müsade etmiyorum. Kötü olmayı kendime yakıştıramasam da canım yanmışsa, ayarlarımla oynanmışsa bunu yapanın canını yakarım, yakmışımdır da, bunu yapınca başlangıçta kızdım kendime, vicdan azabı bile çektim lakin sonrasında oh be dedim, oh iyi yaptım, bazılarına gram merhamet etmiyorum ki ben çok merhametli bir insanım lakin bazı kişiler benim merhametimden nasiplene
Nasiplenemiyor, nasiplenemeyecek, zalim olmam onlara karşı da hak etmezlerse lakin sarıp sarmalayacak ve merhamet edecek de değilim.
İnsan özünde kötülükten beslenmiyor. Kötülük, öfke, şiddet ve benzeri her türlü baskı gerek yaparken gerek maruz kalırken, insanı hasta etmekte. Fakat maalesef haksızlıklara maruz kalmanın kaçınılmaz olarak yaşandığı bir sisteme dâhil canlılarız. Bana ve sevdiklerime ve ideallerime kim haksızlık yapmaya cüret ederse onu mutlaka Allah'ın adaletine havale ederim ve düzenli olarak da âh edip hakkımı o kişiye kesinlikle helâl etmediğimi dualarımda beyan ederim. Bir de o şahsı hayatımdan gerek reelde gerek sosyal medyada engelleyerek tam ve kalıcı olarak uzaklaştırırım. Önemli bir ayrıntı belirtmek isterim; bu söylediklerim ne olursa olsun affetmeyeceğim insanlar için geçerli. Çünkü insanın affedebileceği insanlar da var onlar başka bir konu.
Karmaya inanırım ben. Ne yaşatırsa aynısını da yaşayacaktır. O yüzden kişisel planlarım, kötülüklerim olmaz kimseye. Bekler ve izlerim olacakları. .
Hayır yapmıyorum belki de ondan kaybediyorumdur. Ama kötülük insanı mutlu edebilecek bir duygu değil ve kötülük yapan birinin de mutlu , huzurlu bir yaşam sürebildigini hiç görmedim daha. O yüzden en güzeli kötülük yapanı yok sayıp yoluna devam etmek hani kalbimizi ruhumuzu aklımızı onlar için yorduğumuza değmez-ler
Hiç öyle ilahi adalet ya da farklı bir şey olsun düşüncesinde değilim.. Eğer fırsatım ve imkanım varsa aynı şekilde kötülükle karşılık veririm.. Şartlar buna müsait değilse yapacak bir şey yok, Allah'a havale ederim..
Yok ya ben kötülük yapmayı çok sevmem ama birisi damarıma bastıysa benimle çok uğraştıysa zamanında canımı çok yaktıysa intikam almak için uğraşmam hiçbir şey yapmam ama yeri zamanı geldiğinde o insana onun bedelini ödetirim burnundan getiririm ama onun için özel bir şey yapmam zaman en güzel ilaçtır, senin kalbin güzel olacak doğru iyi yanlışı göreceksin ona göre davranacaksın. Annem hep söylediler sen doğru ol eğri belasını bulur.
Valla uğraşmam. Ama uğraşmak istersem elimden kurtulamaz. Bam telim çok ortalıkta değildir, ona basılırsa ben ben olmaktan çıkarım
O zaman seni kızdırmamaları lazım demek :D
E tabi 😄 ben ılımlı biriyim zıvanadan çıkmam çıkarsam tutamazlar
Nasıl bir kötülük olduğuna baka ama genelde Allah herkesin yaşattığını onlara yaşatacağını inandım ve bunun cidden bir zaman sonra öyle olduğunu gördüm bana yaşattıkları herşeyin bin beterini yaşadılar
Hayır, kötülük yapmam ama haddini bildiririm yerini bilir bir daha uğraşmaz benide uğraştırmaz. Görmezden gelip hayatıma normal devam edersem içim içimi yer
Uğraşmam fakat her insanın bir sinir noktası vardır onu zorlamamak gerek sonuç olarak kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi başkaına yapmayacaksın.
Hayır, yaparsam ondan bir farkım kalmaz çünkü.. bana yapacağı en son şey olur sadece, ve bir daha tek bir laf söyleyecek kadar bile yakınımda olamaz
Yapmam öyleleriyle hiç uğraşmam vakit kaybı gelir.. hayatımı etkileyecek şekilde ağır kötülük olursa işte o zaman hukuken ne gerekiyorsa yaparım kurtulamaz
Dinim ve inancım gereği cezasını alacağını biliyorum ama içten içe o zamanı bekleyemeyen bir sabırsızlığım var. Var, var olmasına da faydası ne ki? Bir şey engeller beni hakaret etmemek için vurmamak için ya da ağır şerefsizlik yapmamak için. Sadece yapım gereği psikolojik baskı uygulayabilirim gibi. Belki sonra annesiyle tatile çıkarım, kim bilir...
Yaptığı kötülüğe bağlı hiçbir şeyi unutmam Ama öyle her şeyi de dert edip intikam peşine düşmem muhakkak Ben de adama bir şey yapmışımdır ki intikam alıyordu
Bana kimse kötülük yapmadı şimdiye kadar. Kimse de yapmaz herhalde. Yaparsa da yapsın bişey olmaz.
Hayır uğraşmam bile zaten ahım tutup karşı tarafta aynısını yaşıyor bugüne kadar yıllarca gördüm bunu :D
İyilik hak edilir ve maalesef herkes hak etmiyor.
Bana kötülük yapana, sonuna kadar kötülük yapmak isterim.
Uğraşmam çünkü ya şerrinden korkarım ya da değmez diye Allah a havale ederim. Hem cahil gözü kara olur ne yapacağı belli olmaz.
Umrumda mı ki bide ona kötülük yapmak için uğraşim. Yazıktır benim ona kötülük yapmak için verdiğim çaba ve zamana
Kendimi geri çekerim benim canımı sıkanın illaki canı sıkılır ama direkt saldırma durumu varsa da pişman ederim
Bir sabrederim iki sabrederim, geri çekilecek yerim kalmazsa kabusu olurum. Bir daha bana bulaşmaya yüzü yemez.
onun seviyesine düşmem nötr olurum ona karşı, onu yok sayarım
Kötülük yapmam ama o kişiyi yok sayarım hayatımdan çıkarırım.
Çok canım yanarsa yaparım eften püften şeyler için kendimi yormam
İntikam almayı sevmem ama ödeşmek adettendir.
Öfkem tazeyse yapabilirim ama sakinleşince yapmam
Hayatta uğraşmam. İlahi adalete güveniyorum. Aksi zaman kaybından başka bir şey değil bana göre
Kimseyi o kadar umursamam bu hayatda. Onlara enerji sarf etmemi bile hak etmiyolar.. .
Kötülük yapmam amaa hakkını hakettiğini net şekilde veririm
Hayır. Enerjimi ve vaktimi öyle birine harcamam.
Bana kötülük yapıyorsa kendi bileceği iş iyide olmam ama
Kimsenin seviyesine inmem ben her zaman kendi seviyemde kalırım
Hayır yapmam. Allah'a havale ederim. Gerekeni o yapar zaten.
Çok tolere etmiştim, ama kafalarını patlattım sonunda.
Bana kötülük yapanı başkasına kötülük yapmam hemen uzaklaşırım. Ilahi adalet diye bir şey var.
Hayır yapmam. Aksine iyilik yaparım ki yaptığı şeylerin farkına varsın.
Hayır yapmam
Yoksa ondan hiçbir farkım kalmazdı.
Yapılan kötülüğe göre değişir ve asla iyilik yapmam
Bana kötülük yapan birine kötülük yapmam kimseyle uğraşmam ben karakterime ters bikere..
Bana kötülük yapan birisine karşı kötülük yapmam.
kötülük yaparım göze göz dişe diş intikamımıda alırım
Evet, yaparım. Kinci biriyimdir. Bana kötülük yapan birinden intikam almak için elimden gelen her şeyi yaparım.
Kötülük yapmakla uğraşıp değerli vaktimden çalamam, hayatımdan uzaklaştırırım..
Ben kin tutmam ama unutmam da
bence kötülüğe kötülükle karşılık vermek anlamsızdır ama bazen insanlar siniribe hakim olamayip bunu yaparlar
Duruma göre değişir tabi ama yapmamayı tercih ederim yine onun sıkıntısı yani cok sallamam ben
Kötülük yapmam ama uzak dururum.. Bana kötülük yapmış biri ile alakamı keserim biter
İlk anda yapmak isterim ama sonra allahından bulsun derim
Kötülük yapmam ama Ilahi adelet mutlaka çekecekdir cezasını.
Kötülük yapmak geçiyor gönlümde ama kendimi frenliyorum yapmamak için
Bu söz tanıdık geliyor
O kişi değilim aynı şekilde karşılık vermem
O kişi değilim aynı şekilde karşılık vermem
Evet. Biri bana nasıl davranırsa öyle davranırım.
Yok ya, hiç uğraşamam!
Evettttttttttttttt hem de büyük bir zevkle
Yaparım
Keşke yapmasaydım dedirtirim. Evət yaparım.
O kişiye harcayacak zamanım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?