Fazla kimsesi olmayan , gariban aile kıymetini daha çok bilir diyorim ama bir yandan da standartlarında vazgeçmem ne kadar mantıkl?

Matematik öğretmeniyim. , dış görünüşte yerinde.. 25 yaşındayım. fazla kimsesi olmayan, hayata bana ve çocuklarımıza bağlanacak, aile sıcaklığının kıymetini bilen bir eş istiyorum, erkekler annelerinden güç bularak bosuyor, aldatıyor , bazen babası erkek adam aldatır diyen bile var... bu yüzden anneci olmayan erkek bulamadığım için kafam rahat olsun kimsesi olmasin dedim... arkadaşlar diğer türlü erkeklere güvenemiyorum, ne kadar mantikli

Fazla kimsesi olmayan , gariban aile kıymetini daha çok bilir diyorim ama bir yandan da standartlarında vazgeçmem ne kadar mantıkl?
Cevapla