Muhafazakar aileme karsi, kararlarimdan dolayi (onlardan gizledigim) sucluluk hissediyorum. Fikriniz ne?

Merhabalar. Benim uzak mesafe iliskim var ve ciddiyiz. Yilda bir kac kez gorusebiliyoruz zar zor yalan soyleyerek (aileme mesela tatile gitmek istedigimi soyluyorum gibi firsatlar yaratarak). Ailem bana arkadasimla tatile gitmeme izin veriyor, ama aslinda biz sevgililerimizle gorusuyoruz tatilde. Evlenme gibi bi durumda olmayinca Şu an (oyle bi imkan yok Şu an ), bizde gorusebildigimiz kadar yilda 2-3 kere bile olsa gorusmeye calisiyoruz. Ben aileme karsi sucluluk hissediyorum, birey olarak yanlis yapmadigimi biliyorum ama yinede onlar bilseydi diye dusundugumde sucluluk cok baskin geliyor. Yasim 23 bu arada ve iliskim 2 yillik.

Muhafazakar aileme karsi, kararlarimdan dolayi (onlardan gizledigim) sucluluk hissediyorum. Fikriniz ne?
Cevapla