Ailemiz de olsa onlari karsimiza almali miyiz? öfkeyle degilde mantıklı ve sağlıklı karar almalıyım? ne yapılabilir bu konuda?

Özellikle toksik ailesi olanlar bu yazdiklarimi daha iyi anlarlar

şu an hala onlar ozellikle annem beni kontrol etmeye calisiyor ozellikle maddi olarak bagimsiz değilim ve bunu tehdit olarak kullanıyor diyebilirim

Sınır cizemiyorum ona karsi herseyimi de bilmesini istemiyorum hatta mümkünse çok az şeyi bilsin yeterli. ben şimdi ne yapabilirim? Herşeyi birsekilde ogreniyor soylememekle gecicek bişey gibi değil bu destek olmuyor tam tersini yapıyor ve bu kişi annem maalesef ki

Çok toksik biri anne gibi şefkatli değil bana karşı özellikle

Ailemiz de olsa onlari karsimiza almali miyiz? öfkeyle degilde mantıklı ve sağlıklı karar almalıyım? ne yapılabilir bu konuda?
Cevapla