Özellikle toksik ailesi olanlar bu yazdiklarimi daha iyi anlarlar
şu an hala onlar ozellikle annem beni kontrol etmeye calisiyor ozellikle maddi olarak bagimsiz değilim ve bunu tehdit olarak kullanıyor diyebilirim
Sınır cizemiyorum ona karsi herseyimi de bilmesini istemiyorum hatta mümkünse çok az şeyi bilsin yeterli. ben şimdi ne yapabilirim? Herşeyi birsekilde ogreniyor soylememekle gecicek bişey gibi değil bu destek olmuyor tam tersini yapıyor ve bu kişi annem maalesef ki
Çok toksik biri anne gibi şefkatli değil bana karşı özellikle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Annenle durumu konuş insanlar konuşa konuşa baktın olmuyor cizgini belirt
Bunu anlayabilen biri değil annem
Küçükken anne sevgi görmemiş sevgi göster
Bu benim görevim değil
Ama inaninki kendimden hep ödün verdim ve hep suistimal edildim
Doğru dur ama Anne seni kontrol etmesi bence sana değer veriyor korkuyordum kadın bir müge anlı izleyicisi olarak neler neler oluyor belki seni kontrol ederek koruduğunu zannediyordur
Taciz olunurken susuyordu ama nasıl korumak bu
Yavaş adam öldürülür bu konu taciz ve namus bizde kırmızı çizgi
Ondan diyorum işte toksik biri
Toksik anlamam da yani namus meselesi bir farklı boyut bir insanın bu ses çıkarmaması sıkıntı ailen yardım olmuyorsa tacız sıkıntısı varsa söyle 81 vilayet farketmez adamı dogduna pişman ederiz bu konuya hassasiyet var bizimde bacimiz anamız var o tür pislikler gereken dertsler verilir
Ben çocuktum o zamanlar taciz oluyordu (tecavüz değil )
Bu yolda toplu taşımada hatta sınavda bile olmuştu
Bide üvey babam tarafından özellikle sözel ve psikolojik tacizdi bu özel alanım da yoktu çok şey oldu ama neyse şu an ne yapacağımı bilmiyorum sınır çizilebilecek biri değil o kısaca
Üvey baban adam değil öncelikle şunu unutma Yahudiler bizim kadınlarımız dan çok korkuyolar tekrar bir fatih dunyay getirebilirler diye ama maalesef ülkemizdeki bazı değerler yok olmaya başladı şunu unutma çerçi uzerindekini satarmiş yani insan kendinde gördüğünü başkasına söylermiş
Yahudilerle düşman değilim
Ve tam anlayamadım yazdıklarını
Demek istediğim Yahudiler Türkiye'de müslüman kadınlardan korkuyor tekrar dünyaya fatih sultan Mehmet gibi bir çocuk dünyaya getirebilirler diye korkuyolar bizim ülkemiz manevî değerlerimiz kayboluyor yani aile tam ne olduğu unutuyoruz evde birlik beraberlik mutluluklar yerine mutsuzluk girmiş evlerimize
Evde bakara suresi oku ya da dinle tavsiye ederim
Evlerdeki şeytan ve kötü cinler kaçar
Müslüman değilim ben
Adına üzüldüm inşaAllah doğru yolu bulursun
Ama bu sıkıntıların gelmesi seni çağırıyor anlat derdini derman onda işteki daha iyisi versin Allah
Sen yıldız plan yaparsın o sana Ay nasip eder
Sen bittim dersin o yettim der
Sen dayanamıyorum dersin ama sapret mukafavati verir
Anlıyorum ama dinim Müslüman değil ve bu da yanlış bir şey değil
Çok kötü bir durum sana gelmeye bilir beni yanlış anlama ama hak orada doğruluk orada neye mensunsupsun bilmiyorum ama asıl mutluluk orada
Sana tavsiyem evde bakara suresi dinle bak ev nasıl değişiyor
Sen kendi pencerenden bakınca öyle belki ama bana göre değil hem konu din değildi nereye geldi böyle
İnşirah süresi oku bak nasıl huzur buluyorsun
Oku bak nasıl huzur mutluluk sağlıyor
Sağol tavsiye için ama dediğim gibi dine inanmıyorum
Tamam inanma olabilir ama bakara suresi evde dinlemen bak ev nasıl değişiyor evdeki huzur için aç
Mutsuzsun evde kısa zaten inşirah oku mutlu olacaksın
🤦🏻♀️off
İnsan nasıl hasta olduğunda nasıl ilaç kullaniyorsa bunlarda manevî ilaç insan mutlu olmak için servet döker bunu bir piskolog söylese uygularsin ama bir dene derim senin için dua edeceğim
Güzel bakan güzel görür kötü bakan kötü görür
şu an nefsine ağır geliyor ama basarabilirsin
Ailemde ve yetiştiğim toplumda 3 din baskın ve bunları gördüm habersiz değilim ve bana göre olmadığını da biliyorum kendi kararımı da verdim :)
Ben kararına bişey diyemem saygı duyarım ama evindeki ortam degistirecek bilgi verdim seni bı zorlama gayesinde değilim
Neyse)
Karşımdaki insanlar mutlu olunca bende mutlu olurum bana dediğime bı bak derim😀
Hristiyan mısın?
Yok ya Elhamdülillah müslüman
Sen hangi dine mensup
O zaman ben bibliyadan bir şey onersem ve doğru olan bu desem ve dogru yolu bulursum umarim desem saçma dimi
Şimdi daha iyi anlamışsındır umarım beni
Dini inancım yok
O daha sıkıntı
Ailendede bı sikinti var mı
Sıkıntı dediğim vücudun manevî organları vardır bunlar beslenmeyince ruh daralır sıkılır bunalıma girer daratir...
Ailem bastan asagiya sıkıntı zaten
😅😅
Ama umudu yitirme bir zorluk olunca ardında kolaylıklar vardır
Ailen bu kadar mı sıkıntı
O yüzden sordum bu soruyu
Yani tam nasıl davranıyorlar biraz açar mısınız
Toksik bir anne figuru
Herseye karışıyor saygısı yok
Ve kendi çıkarları için bizi kullanıyor en azından duygusal olarak
Belki oda sevgisini böyle ifade ediyor
Anladığım kadarıyla siz de onun gibi düşünüyorsunuz
Yanlış anlamizsiniz hemen yargılı davranma
Biz sevdiklerimiz için çok şey feda ettik kotuyle kötü olmadık kötülük yapana iyilik yaptikki bizim farkımız olsun
Amacım aileni haklı çıkarmak değil amacım sen güzel düşünüp güzel karar vermen
Ay canım aynı sıkıntı bendede var özele gel dertleşelim