Nişanlım 200 gr altın bulamazsan beni unut dedi. Sizce yol yakınken vaz mı geçmeliyim bu evlilikten?

6 yıllık bir ilişkim var. Geçen ay nişan yaptık nişan için 40 gr bilezik taktık. Bu zamana kadar hiç gündemde yokken 200 gr altın istendi. İlk baş duyduğumda şaka sandım ama değilmiş arkadaşlar. Onu çok seviyorum ama annesinin gazına gelmesi beni mahfetti.
Nişanlım 200 gr altın bulamazsan beni unut dedi. Sizce yol yakınken vaz mı geçmeliyim bu evlilikten?
Nişanlım 200 gr altın bulamazsan beni unut dedi. Sizce yol yakınken vaz mı geçmeliyim bu evlilikten?
Cevapla