Biriyle ilişkinizi bitirip içinizde bitiremediğiniz zamanlar oldu mu?

Bi öfkeyle ayrılınıyor genelde işte uzaktan seviyorsun misali. Gurur yaptı istemedi bende vazgeçer gibi yaptım ama hiç geçemedim. Bi hatam vardı sonra telafi etmek istedim başkasına git dedi bende sinirlendim giderim dedim oda bende nisanlanicam ailemin buldugu kızla dedi. Göğsümde bi ağırlık var cok ozluyorum sevicem o varmis gibi yapicam ama bilmeyecek.
Biriyle ilişkinizi bitirip içinizde bitiremediğiniz zamanlar oldu mu?
Cevapla