Size iyi gelmeyen ama uzun süredir devam eden ilişkiniz bitince nasıl toparlandınız?

Uzun süredir devam eden (4yıl ) ama ayrılıp barışmalar olmuştu bir ilişkim vardı. Aldatıldım affettim sonra tekrar aynısını yaptı ve ayrıldım. Kendimi çok kötü hissediyorum nasıl toparlancağımı bilmiyorum. Eminim ki aynı şeyleri yaşayan aldatılma olmasa bile çok arkadaşımız vardır. Bu süreçte nasıl toparlandınız , evlenme hayallerimiz vardı geleceğimizi öyle düşünüyoduk..

Size iyi gelmeyen ama uzun süredir devam eden ilişkiniz bitince nasıl toparlandınız?
Cevapla