Karşı tarafı üzmemek için ilişkiyi bitiremediğiniz zamanlar oldu mu?

aslinda güzel giden bir ilişkim vardı sonra kavga ettik simdi hala iyiyiz ama sanki cocuktan soğudum gibi böyle eski heycanim yok ona karşı ve ara vermeyi ya da bitirmeyi düşünüyorum ama üzülür diye bisey yapamıyorum
Karşı tarafı üzmemek için ilişkiyi bitiremediğiniz zamanlar oldu mu?
Cevapla