Bana zarar veren bir ilişkiyi onsuz daha mutsuz olurum diye düşünerek bitiremiyorum?

Her gün ağlıyorum mutsuzum ama onsuz da yapamıyorum onsuz olmak ayrılmak beni daha çok mutsuz ediyor zaten ayrıldığımız anda değişiyor normalden daha iyi oluyor tabi ki barışmak için barışınca da işkence çekiyorum resmen bu toksik bağımlı ilişkiden vazgeçemiyorum ne yapmalıyım birbirimizi seviyoruz ama o sevmeyi bilmiyor o kaybedince sevdiğini gösteriyor
Bana zarar veren bir ilişkiyi onsuz daha mutsuz olurum diye düşünerek bitiremiyorum?
Cevapla