Sevgilim biraz ilgi göstermedi diye ayrıldım abes mi kaçmış okuyup görüşlerinizi yazar mısınız?

Okur musunuz lütfen
11 aylık bir ilişkim vardı, 2 gün önce bitirdik adı da ahmet.
Biz ahmetle aile gibiydik, asla birbirimizden birşeyleri saklamazdık.
Ayrılmadan son 2 gündür bana karşı olan ilgisi azaldı, benim telefonum bozulmuştu anneminkinden konuşuyorduk, ne bana seni özledim diyor ne de müsait olunca ara konuşalım.. Ben onu her fırsatımda ararken o bana bunu yapmamaya başladı, hep başkaları hakkında konuştuk 2 gün, hiç müsait olunca arıyım şöyle böyle bile demedi, belki çok ilgi göstermesini istiyorsun diyenler olacaktır eskiden birbirimize karşı hep böyleydik bende ilgimi ona karşı hep verdim, o da bana ama son günlerde hissettirmedi.
Dediğim gibi hiç müsait olunca arayayım demiyor, seni seviyorum demiyor ilgisiz, ben yine hep içime attım 🥲 çok kırıldım ama sürekli içime attım bi sorun çıkmasın diye, son olarakta, ablam eşi ile kavga etti baya olayın içinde şiddt vardı, ahmete bunu söyledim, çok üzüldü, sinirlendi, çok kötüyüm ahmet beni arayabilir misin dedim, müsaitim şu an dedim, tamam normalden arıcam seni dedi, bende tamam dedim ama hani ne bi saat sonra dedim ne de birazdan dedim şu an dedim, o da müsaitti, 1 saat bekledim aramadı, 2 saat bekledim aramadı, artık o kadar kendimi yalnız hissettim ki, ağladım ve ayrılık mesajı attım, kendimi açıkladım. Aradım, ahmet mesajıma bak dedim, uykuluydu, Beni aradı kendimi açıklayacağım dedi, uyumanın ne açıklaması olabilir ki diye düşünerek kapattım, Neyse, sonra whatsapptan yazmaya başladı, ben yine engelledim, aşırı sinirliydim. Baya bi aradı beni ben yine aynı fikirde olduğum için kapattım, sinirliyken kötü sözler söylemek istemedim, bu sefer ben aradım sesi çok kötüydü artık ahmet diye birisi yok tek kaldım yalnızım ben tekim falan dedi. Ben yine kendimi baya bi açıkladım sebeplerimi söyledim, bir şey diyeceğim dedim sözümü kesti istemiyorum falan dedi, bende sen insan değilsin ya diyip kapattım, sonra bu beni her yerden engelledi fakat ben hala onu istiyorum ona ulaşmaya çalışıyorum sizce yapmalı mıyım?
Sevgilim biraz ilgi göstermedi diye ayrıldım abes mi kaçmış okuyup görüşlerinizi yazar mısınız?
Cevapla