Eski sevgilinin ardından bela okur musunuz ? yoksa kısmet değilmiş diyip geçer misiniz ?

dün bikaç soruda gördüm de eski sevgililerinin ardından bela,küfür edenler var,ve normal karşılanıyor . tuhaf değil mi o kadar zaman birlikte ol sonra ayrılınca ağza alınmayacak seyler söyle... tamam çok kötü şekilde ayrılık yasanmısta olabilir fakat yine o sizin geçmişinize ait bir parca değil mi ya onunla hiç mi güzel bir zaman geçirmediniz o günlerinde mi hatrı yok ? en güzeli Allah kalbine göre versin diyip geçmek değil mi ?
Eski sevgilinin ardından bela okur musunuz ? yoksa kısmet değilmiş diyip geçer misiniz ?
Cevapla