Artık sevmeyen eski sevgili pişman olur mu? olanınız var mı? veya size dönen?

arkadaşlar 3 yıl sürdü ilişkimiz. kendisi şu an 27 yaşında ve ikimizin de ilk ilişkisiydi. ilk 1 sene rüya gibi geçti. iki kelimesinden beri bana ne kadar çok aşık olduğuydu. beni kaybetmekten hep korkardı. ama ben bu 3 sene de ona hep onun olduğumu öyle hissettirdim ki.. zaman geçtikçe son bir yıldır kavgalar başladı ilgisi azalıyordu sevgisi azalıyordu hissediyordum ve üstüne gidiyordum yok öyle bir şey deyip ne çok sevdiğini ispat edercesine jestler yapıyordu. neyse 3 ay önce ayrıldık. çok kavga ediyorduk bunaldı. belki kenara çekilip bekleseydi dönecekti. ama 3 ay boyunca çok üstüne gititm ayrılmayalım diye. her yerden engelledi beni. beni artık sevmediğini söyledi. çok mutlu gözüküyor. hep erkek arkadaşlarıyla gezmelerde. başkası yok eminim. sorum şu bu insan beni çok sevmişti gerçekten aşıktı bana ve ben de ona. ilk elini tuttuğu kişi,öpüştüğü, seviştiği, gitme diye ağladığı birini sizce özlemez mi? nasıl biter bu sevgi anlamıyorum. askere gitti öyle bekledim ki onu.. nasıl unutacak fedakarlıklaı, beni? arkadaşlar sorum şu ki uzun bir zaman geçince dönmez mi bana? özlemez mi sevdiğini anlamaz mı?
Artık sevmeyen eski sevgili pişman olur mu? olanınız var mı? veya size dönen?
Cevapla