
Eski sevgilinizi özlemle mi anarsınız beddua ederek mi anarsınız?

Eski sevgilinizi özlemle mi anarsınız beddua ederek mi anarsınız?
Özlemle anarım çünkü gerçekten yüreği güzel bir adamdı eşimden boşandıktan 1.5 yıl sonra bir arkadaş vasıtasıyla tanımıştım ben eşimde gormediğim değeri sevgiyi onda gördüm o benim sevgilim babam abim arkadaşim herşeyim oldu , hem sevdim hem sevildim ama kısmet değilmiş hayat şartları yüzünden ayrılmak zorunda kaldık ama herzaman saygıyla andığım bir kişidir , ondan sonrada hiç kimseyi duygusal ya da bedensel hayatıma sokmadım zaten çünkü hiç kimse beni onun kadar güzel sevemez 😌😌
Kafam karıştı ya sevmiyorum böyle soruları.
İyi adamdı, ancak bazı özel sebepler sebebiyle anlaşamayıp ayrıldık kısa sürede ancak kendisi hala benim için iyi bir insan.
Eski ilişkiler her zaman karmaşık duygularla doludur. Yani, özlemle mi anmak yoksa beddua mı etmek dediğinde, aslında bu kişinin senin yaşamında ne kadar derin izler bıraktığına bağlı. Eğer geçmişte güzel anılar bıraktıysa, onları tatlı bir özlemle anmak kaçınılmaz olabilir. Ama eğer kalbini kıran bir hikaye varsa, biraz öfkeli anılara dönüşebilir. Bence önemli olan, bu hislerin içinde kaybolmak yerine kendine odaklanmak. Hayat o kadar kısa ki, kiminle zaman geçirdiğimizi ve nasıl hissettiğimizi gerçekten dikkatle seçmeliyiz! 💫💔
Cevap
5Cevap
Ne özlemle anarım ne de beddua ederim. Anmamaya çalışırım..
Anılmaz mı eskiler 🙄
Tırışkadan mı anıyon sen 😀
Ne özlem ne beddua gadası
Anmamaya çalışıyorum ama beddua etmeyi de doğru bulmuyorum birlikteyken iyiydi de ayrılınca mı kötü oldu..
Güzel anlamlı oldu görüşün
Genelde dost kalabilenlerdenim 🥰
Kavga pek huyum diildir, en fazla bi agzina sic@rm snr gene dost oluruz, ama ayri iki tost 😇
Tostla kafayı bozcan birgün 😀
Kasari senden alicam unutma😝
Bendeki kaşarlar eski kaşarlar işine gelmez 😀
Sabah löp löp goturuodun ama gorduk😉
Çok açtım sabah 🥹
Hiçbir şekilde anmam.
Geride bırakıp yoluma devam ederim.
Fatiha okudunuz mu 🙄
İşte öldü mü kaldı mı bilmek lazım
🙂
Allah belasını verdiyse bildirim gelse keşke
Eski günlerin hatrı yok mu 🙄
Yok
Yaşanmışlıkların hatrı yokmuş demekki sende 🥹
Sevgının bıttıgı yerde nefret başlar. Ne hatrı.
Bende ikisinde olmuştu şu an nötr bir şekilde anarsam anarım çünkü beni artık ilgilendirmiyorlar takıntı yapmanın bi anlamı yok.
Dualarımin içine girmiş bir adamdır kendisi.. inşallah mutludur.
Hadi be maşallah eski sevgiliye bedua etmeyip kötü ayrılmayan nadir insanlardan biri helal sana onada helal ki nasıl böyle tatlı bir ayrılık olur ya tatlıysa zaten ayrılık olmaz merak ettim garip
İyilikle anarım. Kendisiyle bir alıp veremediğim yok. İyi mutlu olsun yeterli.
İyi anmıyorum yalancı aldatma meraklısının tekiydi.
Anmamayı tercih ederim ama anacak olsam bedduayla anarım
ne özlem ne nefret nede öfkeyle anıyorum iyi ki tanımışım ve iyi ki bitmiş diyorum sadece
Saygiyla anarim, ozlem devam etseydi zaten bitmezdi.
Beddua ile tabii ki, gittiği her kalp gurbet olsun.
Saygiyla anarim, ozlem devam etseydi zaten bitmezdi.
İkiside değil...
Allahin verdiği nefesi ona harcamam
Anmamaya çalışırım
Sevgi ve saygıyla
Biten bir şeyin arkasını aramam
Ayrılma sebebine göre değişir o
Hangisi olduğuna bağlı
Hiçbir türlü anmam.
Her zaman duamdadır, giden birine ah etmem.
hicbir sekilde anmam beni alakadar etmiyor
anmam ne gerek var
Karışık
Saygıyla anarım
Anmıyorum
Eski sevgilim yok
Yokii anayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?