Sizce eşimin yaptığı doğru mu nasıl bir yol izlemeliyim?

35 haftalık hamileyim eşimin ailesi karşı binamız da oturuyor. 2 günlüğüne de olsa biz bı yere tatile gittigimizde illa gitmeden bı gidip ellerini operiz uzak değil 2 saatlik yol mesafesin de bile olsa. Şimdi onlarda Konya'ya gidiyorlar 2 günlüğüne 5 katta oturuyorum sabah erken çıktılar ve benimde ağrılarım vardı az. İnemedim eşim bana trip yapıyor. Ağrılarım olduğunu bile bile. Yani bana saçma geliyor açıkçası her defasında uğurlamak zaten 5. Katta oturuyorum asansör yok in cik 1 haftalığına gitseler yine tamam.

Sizce eşimin yaptığı doğru mu nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla